boja_14 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Hoi, ik heb voor een hele lange tijd geen GTA SA meer gespeeld, dus ben ik ook helemaal vergeten hoe je mod's moet downloaden.. Ik weet dat je met SAM (San Andreas Mod Manager) voertuigen kan installeren... Maar met welke tool kun je : 1) Wapens 2) Kleding 3) Skins 4) Missies 5) Gebouwen (zoals Mcdonalds enzoo) downloaden?? En nog een vraag: Hoe installeer je Multi Theft Auto? En dat is toch San Andreas, maar dan met mensen over de hele wereld ofzo? Alsjeblieft, iemand, help me.. Ik ben het allemaal vergeten, en ik moet er nog aan wennen.. Nou, alvast bedankt. Bewerkt: 15 februari 2008 door boja_14 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Als je MTA hebt gedownload moet je meestal een .exe bestand krijgen. Download wel de client, en niet de server, want de server is voor een eigen server te maken. Als die .exe erbij zit moet je deze uitvoeren en dan zal hij MTA instaleren. Selecteer je GTA SA directory ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas ) en kies de de .exe van MTA. Nu zal je MTA starten. @Hieronder: Owja... xD Bewerkt: 15 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Je kunt mods downloaden op verschillende sites, enkele voorbeelden hiervan zijn GTAGarage GTA Filefront Zo zijn er nog veel meer sites, maar deze zijn redelijk goed. Zoek een mod uit, en klik op 'Download'. Daarna kun je de bestanden toevoegen op de manier zoals dat is uitgelegd in de IMGTool 2.0 Handleiding, waarvan je de link in de post hierboven kunt vinden. @Ghostrider: De gta3.img vind je niet in de map 'Data', maar in de map 'Models'. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Nou we het toch over modden hebben; heb ik ook wel een vraagje. Ik wil namelijk ook eens kijken of het erg moeilijk is, daarom wil ik weten of er een mod programma te downloaden is.(legaal) Zoniet wat kost het dan, en is het Nederlands? Edit: Dankje . Bewerkt: 15 februari 2008 door fiegel5 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Nou we het toch over modden hebben; heb ik ook wel een vraagje. Ik wil namelijk ook eens kijken of het erg moeilijk is, daarom wil ik weten of er een mod programma te downloaden is.(legaal) Zoniet wat kost het dan, en is het Nederlands? Een mod programma is €2000,- als ik het goed heb. Volgens mij heb je ook Nederlandse versies, maar je kunt met deze vraag beter naar de mod sectie van het forum, daar zul je vast verder geholpen worden. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als je het ontwerpen van models e.d. bedoelt, dan moet je er voor het meeste wél voor betalen. Er zijn verschillende programma's om mee te modellen, waar de meest gebruikte nog '3dsMax' voor is. De recentste versie is volgens mij 3dsMax9. Deze kost wel geld, maar er zijn nog twee andere mogelijkheden. Je download de Trial versie van 3dsmax hier Je neemt GMAX, dit is een gratis 3dsMax, maar dan wél met minder mogelijkheden. Download GMAX hier. Voor het ingame zetten van models hebben we de IMGTool, met een uitgebreide handleiding daarvoor. Succes! Reageren
boja_14 Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Als je MTA hebt gedownload moet je meestal een .exe bestand krijgen. Download wel de client, en niet de server, want de server is voor een eigen server te maken. Als die .exe erbij zit moet je deze uitvoeren en dan zal hij MTA instaleren. Selecteer je GTA SA directory ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas ) en kies de de .exe van MTA. Nu zal je MTA starten. @Hieronder: Owja... xD En waar precies kan je MTA downloaden?? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) >Hier< . Volgende keer typ je in google " MTA SA ". Helpt stukken beter Edit; Downgrade je San Andreas naar Versie 1.0, dit ondanks je Versie 2 niet kunt modden Bewerkt: 23 februari 2008 door Ice Banana Reageren
boja_14 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 >Hier< . Volgende keer typ je in google " MTA SA ". Helpt stukken beter Edit; Downgrade je San Andreas naar Versie 1.0, dit ondanks je Versie 2 niet kunt modden Waar is de download voor dat downgraden naar versie 1 dan? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Die Heb ik hier nog wel voor je liggen: Klik Op gta Forum! Succes! UT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.