Jump to content

Patch werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey!

Ik heb sinds kort San Andreas en heb daarbij San Andreas Multiplayer gedownload, ik heb versie 1.01 en in eerste instantie lukte het niet, toen heb ik de downgrader gedownload, toen kreeg ik de melding: ''This program cannot patch the installed version of San Andreas because the following reasen: '' C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version''''

Nou snap ik wel dat het dus niet lukt omdat ik dan een andere versie heb dan dat het programma kan verwerken. (Of kan het zijn door de mods die ik heb geïnstalleerd? Heb ook een no-cd crack zodat ik op meerdere pc's tegelijk kan spelen.)

Maar ik wil wel Multiplayer spelen, kan ik nu never nooit gebruik maken van SA:MP of is er een andere downgrader, die het wel kan??

MVG,

Kalleere

Geplaatst:

Je zegt het zelf al, je hebt een NO-CD crack. Met deze cracks zul je dat soort meldingen krijgen. Helaas mogen we je nu niet verder helpen, omdat het lastig is te controleren of je een illegale versie hebt of legaal, het is namelijk zo dat mensen met een illegale versie niet kunnen spelen zonder NO-CD crack. ;)

Geplaatst:

Zorg dat je een legale 1.0 of 2.0 versie van GTA:SA hebt anders helpen we je niet verder. Je kent versie 1.01/1.1 namelijk alleen krijgen door GTA:SA te patchen of via een non-legale manier.

*slotje*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...