Jopper47 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hallo iedereen, is het normaal dat ik na de missie End Of The Line gewoon Big Smoke's Crack palace kan binnen lopen? Want als ik daar aankom is de muur gewoon open, dan ga ik naar binnen en kan ik de de marker in lopen, daarna kan ik van verdieping 1 naar 4 gaan zonder enige markers in te lopen. Is dit normaal? Want op Wikigta zeggen ze dat het in een hemel is. Van Johannes47 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ja, dat is heel normaal. En ja, het ligt in een hemel. Ieder interieur dat je via een marker binnengaat ligt in een hemel. Alleen de verborgen interiors, die geen marker ernaartoe hebben vanuit de gewone spelwereld, zijn moeilijk te bereiken. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Oke, dat moest ik even weten, dat het niet een bug of glitch ofzo is. Reageren
js007 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ik vind wel raar dat er bijna niks in dat palijs kapot is het is ontploft en het brande er , er moet normaal niks meer recht staan Reageren
Jay; Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ik vind wel raar dat er bijna niks in dat palijs kapot is het is ontploft en het brande er , er moet normaal niks meer recht staan Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Maar zo kan je wel meer dingen noemen van GTA, zoals een lijk op straat die dan weer verdwijnt, kogelgaten die verdwijnen en dergelijke.. Zulke dingen horen gewoon bij het spel maar ik vind dit inderdaad een beetje fake ja. Of ze hebben het gerenoveerd Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik vind wel raar dat er bijna niks in dat palijs kapot is het is ontploft en het brande er , er moet normaal niks meer recht staan Wat hierboven al gezegd werd; alles verdwijnt naar een missie. Als je alles zou laten liggen dan werd het een groot bloedbad in de stad, dat zou niet kunnen. Ook gebouwen die beschadigen in een missie kunnen gewoon niet zo blijven. Want dat zou betekenen dat alles de SA disk moet onthouden. Dat kan het spel gewoon niet aan! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Maar in GTA Vice City is toch ook die construction dingest het hele spel zo gebleven na een bepaald missie? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Toen de missie werd gespeeld, zag je niets van de schade in het Crack Lab. Alles was donker en je kon alleen wat zien met de night vision goggles. Het enige wat je zag was vuur, zodra je op de 2e verdieping kwam. Op de 3e en 4e verdieping is dus sowieso geen schade. Het enige logische wat je dan kan bedenken zijn dat er allemaal schroeiplekken zijn op de muren. Als je alleen na de missie terugkomt zal je zien dat er niets is veranderd als je het vergelijkt me de eerste keer dat je binnen kwam. Je kunt dus zeggen dat het gerenoveerd is (al moet dat dan wel heel snel zijn gedaan), aangezien er verder geen logische verklaring voor is buiten de scripts en models om. Reageren
js007 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik vind wel raar dat er bijna niks in dat palijs kapot is het is ontploft en het brande er , er moet normaal niks meer recht staan Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Maar zo kan je wel meer dingen noemen van GTA, zoals een lijk op straat die dan weer verdwijnt, kogelgaten die verdwijnen en dergelijke.. Zulke dingen horen gewoon bij het spel maar ik vind dit inderdaad een beetje fake ja. Of ze hebben het gerenoveerd een renovatiebedrijf die in een paar seconden klaar is met hun werk Reageren
js007 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik vind wel raar dat er bijna niks in dat palijs kapot is het is ontploft en het brande er , er moet normaal niks meer recht staan Wat hierboven al gezegd werd; alles verdwijnt naar een missie. Als je alles zou laten liggen dan werd het een groot bloedbad in de stad, dat zou niet kunnen. Ook gebouwen die beschadigen in een missie kunnen gewoon niet zo blijven. Want dat zou betekenen dat alles de SA disk moet onthouden. Dat kan het spel gewoon niet aan! kijk naar lcs je moet daar ook een gebouw opblazen en dan is hij ook opgeblazen als je bedoeld bijten de missies , als je eens schiet met een raketwerper en dan dat het gebouw kapot is dan ben ik het met je eens Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Het is gewoon onmogelijk voor gamemakers om een spel te maken waarbij alles realistisch kapot kan. Nu bestaat elk object nog uit een col file die niet te vervormen is. Het zou ongeloofelijk veel werk zijn om alles zo te maken dat het op een realistische manier kapot gaat. Maar ze zouden wel voor deze ene missie een ander model kunnen nemen van een geruïneerd gebouw wat er na de missie zou staan, zoals de drugsfabriek die je in Vice City opblaast. Als objecten in een spel realistisch moeten beschadigen (Gaten in de grond, bomen afbreken, huizen in puin rijden) zou de techniek voor games radicaal moeten veranderen. Met de huidige technieken is dit onmogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.