Jump to content

[WIP | REL] Returismo

Recommended Posts

Geplaatst:

Returismo

Wat is er verbeterd aan de oude Turismo?

• Verbredingskirts;
  • Geen spoiler;
  • Nieuwe kleuren;
  • Een betere handling;
  • Meer tuningmogelijkheden;
  • Nieuwe textures.

Screens:

returismo5dd3.jpg

returismo4bi6.jpg

returismo3bz9.jpg

returismo2yj4.jpg

returismo1lr2.jpg

Release: Soon.

Geplaatst:

Ziet er goed uit :tu: En het leukste nog wel is: 1 mooie wagen, en dan rijden er overal van die andere gekke wagens rond ^_^

Geplaatst:

Bij de frame van de vooruit zit er zo'n knak aan de rechterkant. Als je die eruit haalt, ziet hij er een stuk beter uit. Keep it up xD.

Geplaatst:

Niet slecht Puma, alleen misschien is het handiger om alles van het exterieux/de body te scalen in de breedte ter hoogte van de tailelijn en niet in het midden van de ramen, dat ziet er een stuk beter uit verwacht ik. Verder vind ik persoonlijk (hier hoef je je niks van aan te trekken) dat de spoilers als tuning parts er eigenlijk niet op passen, want ze zijn niet breed genoeg. Én persoonlijk vind ik hem ook een beetje leeg zónder zijn originele dus ikzelf zou hem er op houden, maar die keuz ligt natuurlijk volledig bij jou :)

Verder leuke mod.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Bij de frame van de vooruit zit er zo\'n knak aan de rechterkant. Als je die eruit haalt, ziet hij er een stuk beter uit. Keep it up xD.

Ja ben ik het mee eens, mechien kun je ze recht laten doorstromen :cya:

Groeten Tim

Edit:

shot3.jpg

Hier heb je de koe vandaag van het huisje :puh:

Was een leuk idee :D

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

supermooi! :tu: maar mss zou je de achterruit wat minder ver naar achteren kunnen laten doorlopen en de achterkant wat hoger maken en ferrari achterlichten ofso?:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...