Puma Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Returismo Wat is er verbeterd aan de oude Turismo? Verbredingskirts; Geen spoiler; Nieuwe kleuren; Een betere handling; Meer tuningmogelijkheden; Nieuwe textures. Screens: Release: Soon. Reageren
Tjerk Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ziet er goed uit En het leukste nog wel is: 1 mooie wagen, en dan rijden er overal van die andere gekke wagens rond Reageren
Timske Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Mooie auto, als die getuned is vind ik heb ook zeker mooi Groeten Tim Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Bij de frame van de vooruit zit er zo'n knak aan de rechterkant. Als je die eruit haalt, ziet hij er een stuk beter uit. Keep it up xD. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Niet slecht Puma, alleen misschien is het handiger om alles van het exterieux/de body te scalen in de breedte ter hoogte van de tailelijn en niet in het midden van de ramen, dat ziet er een stuk beter uit verwacht ik. Verder vind ik persoonlijk (hier hoef je je niks van aan te trekken) dat de spoilers als tuning parts er eigenlijk niet op passen, want ze zijn niet breed genoeg. Én persoonlijk vind ik hem ook een beetje leeg zónder zijn originele dus ikzelf zou hem er op houden, maar die keuz ligt natuurlijk volledig bij jou Verder leuke mod. Greetz Reageren
Timske Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Bij de frame van de vooruit zit er zo\'n knak aan de rechterkant. Als je die eruit haalt, ziet hij er een stuk beter uit. Keep it up xD. Ja ben ik het mee eens, mechien kun je ze recht laten doorstromen Groeten Tim Edit:Hier heb je de koe vandaag van het huisje Was een leuk idee Bewerkt: 19 februari 2008 door Timske Reageren
Siriouz Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 supermooi! maar mss zou je de achterruit wat minder ver naar achteren kunnen laten doorlopen en de achterkant wat hoger maken en ferrari achterlichten ofso? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.