Jump to content

Problemen met ''Includes''


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een enorm iritant probleem!

Voor mijn script heb ik nodig ''dudb'', dus ik doe bovenaan:

#include <dudb>

Maar ik krijg:

XXX: fatal error 100: cannot read from file: "dudb"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

Ik heb ''dudb'' echt maar dan ook echt in de map samp-server >> pawno >> includes staan!!!

EDIT: Dit heb ik ook met ''dutils'' etc. etc. ik stop ze in de includes map maar hij leest ze gewoon niet!

Kan iemand helpen?

Bewerkt: door WackoX
Geplaatst:

Bedankt, maar hij blijft maar vragen om de dutils en dudb, die heb ik er al echt inzitten, zit er soms een fout in pawno?

want ik heb ontdekt al je incluse a_samp hebt (die er altijd standaard in zit) en je verwijdered hem uit includes dan staat er niks van dat hij niet van a_samp kan lezen..

Geplaatst:

Het kan zijn dat ze in de mapjes nog weer in een apart mapje zitten, dat had ik ook een keer. Ze moeten echt los van de mapjes. Controleer dat dus ook nog eventjes. :)

Geplaatst:

Dat heb ik echt gedaan, ik heb het bestandje wat op .inc eindigt in de map pawno >> includes gedaan en ik had toen bij mij script <dudb> etc. gedaan maar hij blijft het maar zeggen, en ik heb het echt nodig voor het accountsysteem

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik dus niet die include dudb doe dan krijg ik dit:

error 017: undefined symbol "dini_IntSet"
error 017: undefined symbol "dini_IntSet"
error 017: undefined symbol "dini_Exists"
error 017: undefined symbol "dini_Create"
error 017: undefined symbol "dini_IntSet"
error 017: undefined symbol "dini_IntSet"
error 017: undefined symbol "dini_IntSet"
error 017: undefined symbol "dini_Exists"
error 017: undefined symbol "tmp2"
error 017: undefined symbol "dini_Get"
error 017: undefined symbol "udb_hash"
error 017: undefined symbol "dini_Int"
error 017: undefined symbol "dini_Int"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


13 Errors.

Bewerkt: door WackoX
Geplaatst:

YES!!!

//edit !

ik heb het gefixt, hij runde pawn van een andere locatie waardoor hij het via die opstartte knipoog.gif bedankt voor de hulp en de moeite !

alleen nu krijg ik veel loose identation warnings omdat ik die script in een game mode probeer te integreren puh2.gif

maar nu kan ik iig verder !

thumbsup2.gif

BEDANKT!

Geplaatst:

YES!!!

//edit !

ik heb het gefixt, hij runde pawn van een andere locatie waardoor hij het via die opstartte knipoog.gif bedankt voor de hulp en de moeite !

alleen nu krijg ik veel loose identation warnings omdat ik die script in een game mode probeer te integreren puh2.gif

maar nu kan ik iig verder !

thumbsup2.gif

BEDANKT!

EDIT: Sorry voor 3 dubbel post, mag er mischien snel een slotje op tegen spam?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...