Jump to content

HELP

GTA_San_Andreas_Modder

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi , weten jullie hoe ik met windows movie maker tekst onder in het filmpje zet dat het lijkt alsof ze praten???

ik weet niet of ik hier goed zit. :tu:

Geplaatst:

ok dit is me andere account want GTA san andreas modder vind ik saaie naam

maar nog 1 vraag als ik met ped spawner een ped spawn dan gaat ie weg lopen en dat wil ik niet

ik wil dat ie blijft staan

zodat ik een filmpje kan maken bijvoordbeeld salvatore van gta sa met een paar bodygrds omzich heen

Geplaatst:

Zijn dubbelaccounts toegestaan hier? Zou je even in de regels moeten kijken. Als je je naam niet goed vindt, kun je die trouwens gewoon laten veranderen; moet je even in de help pagina's kijken of anders een admin PB'en.

Als je een filmpje wilt maken met bepaalde peds, wordt meestal geen gebruik gemaakt van een Ped Spawner, maar van een SCM mod. Je voegt dan een bepaald script toe waarin staat dat bepaalde peds moeten verschijnen en dan bijvoorbeeld een bepaalde handeling moeten verrichten. Zo heeft iemand hier (ik kan het filmpje zo even niet terug vinden) een SCM mod gemaakt (ik dacht één van de GlobalMod's) waarin een hoop SA personages rondom een kampvuur staan te dansen, ter gelegenheid van nieuwjaar 01-01-'08 dacht ik. Hiervoor moet je dus leren SCM modden. Kijk hier bij de SCM tuts.

Geplaatst:
Zijn dubbelaccounts toegestaan hier? Zou je even in de regels moeten kijken. Als je je naam niet goed vindt, kun je die trouwens gewoon laten veranderen; moet je even in de help pagina's kijken of anders een admin PB'en.

Als je een filmpje wilt maken met bepaalde peds, wordt meestal geen gebruik gemaakt van een Ped Spawner, maar van een SCM mod. Je voegt dan een bepaald script toe waarin staat dat bepaalde peds moeten verschijnen en dan bijvoorbeeld een bepaalde handeling moeten verrichten. Zo heeft iemand hier (ik kan het filmpje zo even niet terug vinden) een SCM mod gemaakt (ik dacht één van de GlobalMod's) waarin een hoop SA personages rondom een kampvuur staan te dansen, ter gelegenheid van nieuwjaar 01-01-'08 dacht ik. Hiervoor moet je dus leren SCM modden. Kijk hier bij de SCM tuts.

ok maar ik ben net nieuw en van die dubbel accounts wist ik niet sorry...

bedankt van wat je hebt gezegt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...