Jump to content

Die trams??

gta SA fan

Recommended Posts

daar moest je ook in kunnen rijden vind ik een beetje jammer dat het niet kan.

Trams kun je niet besturen ze worden voort getrokken op een kabel :puh:

Ik reed laatst met een tank over die trambaan en mijn tank rolde gewoon over straat en die tram rijd gewoon rustig door.. echt dom <_<

Delen op andere websites

Stoppen die trams wel is met rijden??

Ik heb je maar 1x zien stoppen, ik er snel er heen gaan en telkens op driehoekje drukken <_<

En ik zie er ook wel is 2 achter elkaar rijden ik volg die tram een paar keer en kijken waar ze aan elkaar gaan maar er gebeurd dan ook niks ;)

Delen op andere websites

Stoppen die trams wel is met rijden??

Ik heb je maar 1x zien stoppen, ik er snel er heen gaan en telkens op driehoekje drukken <_<

En ik zie er ook wel is 2 achter elkaar rijden ik volg die tram een paar keer en kijken waar ze aan elkaar gaan maar er gebeurd dan ook niks ;)

Ik heb wel eens een tram stil zien staan op de trambaan, dus er is wel een eindpunt blijkbaar.

Ik vind die trams wel een beetje onnuttig, hadden er net zo goed uit kunnen blijven, je kan er toch niks mee.. Ik vind ze alleen maar lastig want ik scheur er nogal eens tegenop, hoppa weer een auto in puin :ph34r:

Delen op andere websites

Ze stoppen als ze een pedistrian aanrijden..

ik gooide een keer een mannetje uit zijn auto en gooide die op de tramrails, kwam er een tram aan, en reed hem over, maar stopte niet :huh:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...