gta SA fan Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Nou als k in die tram wil in 't 2de land kan dat nie of wel???? :unsure: vast bedankt Mzzl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Nou als k in die tram wil in 't 2de land kan dat nie of wel???? :unsure:vast bedankt Mzzl Dat kan niet vind ik ook wel jammer.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 KAn je er gewoon inspringen dat je dan mee bent. Mzzels Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 KAn je er gewoon inspringen dat je dan mee bent.Mzzels Nee, je kan er niet inspringen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 daar moest je ook in kunnen rijden vind ik een beetje jammer dat het niet kan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 daar moest je ook in kunnen rijden vind ik een beetje jammer dat het niet kan. Trams kun je niet besturen ze worden voort getrokken op een kabel Ik reed laatst met een tank over die trambaan en mijn tank rolde gewoon over straat en die tram rijd gewoon rustig door.. echt dom <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta SA fan Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ja das seker dom maar dan vind ik 't vreemd dat je wel in de trein kan en niet in de tram dat is dom <_< maar ja zo willen de makers 't nou eenmaal owkee mzzl B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Stoppen die trams wel is met rijden?? Ik heb je maar 1x zien stoppen, ik er snel er heen gaan en telkens op driehoekje drukken <_< En ik zie er ook wel is 2 achter elkaar rijden ik volg die tram een paar keer en kijken waar ze aan elkaar gaan maar er gebeurd dan ook niks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Je kan er wel op staan, maar dat is best moeilijk vind ik. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Stoppen die trams wel is met rijden??Ik heb je maar 1x zien stoppen, ik er snel er heen gaan en telkens op driehoekje drukken <_< En ik zie er ook wel is 2 achter elkaar rijden ik volg die tram een paar keer en kijken waar ze aan elkaar gaan maar er gebeurd dan ook niks Ik heb wel eens een tram stil zien staan op de trambaan, dus er is wel een eindpunt blijkbaar. Ik vind die trams wel een beetje onnuttig, hadden er net zo goed uit kunnen blijven, je kan er toch niks mee.. Ik vind ze alleen maar lastig want ik scheur er nogal eens tegenop, hoppa weer een auto in puin :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermario Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ze stoppen als ze een pedistrian aanrijden.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ze stoppen als ze een pedistrian aanrijden.. ik gooide een keer een mannetje uit zijn auto en gooide die op de tramrails, kwam er een tram aan, en reed hem over, maar stopte niet :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik vidn het ook raar dat je niet in de tram kan en wel in de trein, je gaat allebei over een spoor, maar goed het is niet anders, misschien in gta next, wie weet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 maar volgens mij gaat de tram telkens naar 1 halte, dus eigenlijk heeft het helemaal geen nut om erin te gaan want je komt toch op het zelfde punt uit.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Je kan er wel op staan, maar dat is best moeilijk vind ik. :rolleyes: Je kan er ook gewoon met je Jetpack er op vliegen dat is makkelijk :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts