xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 weet iemand of er een ped spawner bestaat die peds spawnt voor san andreas en die peds blijven stilstaan bijvoorbeeld solvatore met een paar body gaurds Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 weet iemand of er een ped spawner bestaat die peds spawnt voor san andreas en die peds blijven stilstaanbijvoorbeeld solvatore met een paar body gaurds Je kan San Andreas Studios (SAS) eens proberen. Dit programma is speciaal om peds en auto's te kunnen spawnen en ze dingen laten zoen zoals salvatore in een limo laten stappen. SAS valt >>hier<< te downloaden, de readme is >>hier<< te bezichtigen en de toetsencombnaties vind je >>hier<<. Veel succes! Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ok thnx maar waar zijn de codes voor die laatste 2 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ok thnx maar waar zijn de codes voor die laatste 2 Welke codes bedoel je eigelijk? :$ Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ok thnx maar waar zijn de codes voor die laatste 2 Welke codes bedoel je eigelijk? :$ lol zijn geen codes maar ik snap die sas niet maar kan je me mischine uitlegge en welke knop op toetse boord is insert Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 De Insert zit naast de 'Backspace'. Hier een mooi plaatje: Ik raad je wel even aan om de ReadMe te lezen, ze willen nog wel eens handig zijn . Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 De Insert zit naast de 'Backspace'. Hier een mooi plaatje: Ik raad je wel even aan om de ReadMe te lezen, ze willen nog wel eens handig zijn . ok ty btw 1 probleem ik heb niet zoon toetse boord Reageren
AwiVC Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Bij de meeste toetsenborden (zowel QWERTY als AZERTY, ik bezit zelf een Qwerty maar kon even geen goed plaatje ervan vinden, maar zoals je ziet bij een AZERTY dus ook) zit de Insert knop daar waar ik een rood kadertje omheen heb getekend. EDIT: Oh, misschien kan je ons dan een plaatje van je toetsenbord laten zien? Bewerkt: 15 februari 2008 door AwiVC Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Bij de meeste toetsenborden (zowel QWERTY als AZERTY, ik bezit zelf een Qwerty maar kon even geen goed plaatje ervan vinden, maar zoals je ziet bij een AZERTY dus ook) zit de Insert knop daar waar ik een rood kadertje omheen heb getekend. ok maar ik maak ff screen van me toetseboord Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 kan geen foto maar ik heb niet zoon toetse bnoord me toetse boord is alleen numers en letters wel delete enzo Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 kan geen foto maar ik heb niet zoon toetse bnoord me toetse boord is alleen numers en letters wel delete enzo Kijk eens op de knoppen van F12, F11 etc. Kijk dan onder de letters en cijfers. Als daar ook iets staat kan Insert daar tussen staan. Ik had dit namelijk ook op m'n Ajaxtoetsenbord ( ). Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 kan geen foto maar ik heb niet zoon toetse bnoord me toetse boord is alleen numers en letters wel delete enzo Kijk eens op de knoppen van F12, F11 etc. Kijk dan onder de letters en cijfers. Als daar ook iets staat kan Insert daar tussen staan. Ik had dit namelijk ook op m'n Ajaxtoetsenbord ( ). niet dat ik hem wil hebbe ofzo maar heb je msn dan kan ik me toetse boord laten zien met me cam Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb die SAS even gedownload om te proberen, maar hij werkt niet. Ik heb twee installaties van GTA SA, een cleane en een waar ik GLD op heb staan. Ik volg de readme: 3) INSTALLATION Just unzip the archive and extract the San An Studios 3.0.exe file to whereever you like. This program searches out your game installation and starts San Andreas when you double click San An Studios. If you have multiple installs of GTA:SA, see the note below. NOTE FROM CERBERA of GTAForums.com: I've worked around the GTASA install selection. I created a shortcut to the EXE (the hook, in our case, San An Studios) on my desktop, opened its Properties and then set the Shortcut key. I can now just press Ctrl+Alt+L when at the main menu in GTASA to start the loader. NOTE FROM ME ABOUT THE ABOVE NOTE: This works, but if you press a shortcut too long, you'll get an error to the desktop, because it's trying to inject the script again. This doesn't crash the game; just press ok out of the error, and restore the game (alt-tab). Just a heads up. Ik heb nogal problemen, ik snap niet hoe het werkt. Als ik GTA wil opstarten dan, dan krijg ik meteen al een foutrapport. Ik maak dus een snelkoppeling naar SAS op het bureaublad, en dan moet je bij Eigenschappen iets veranderen, maar ik weet niet wat. Ik weet ook niet hoe ik gta sa dan moet starten, met de SAS of gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.