Jump to content

Registreren op partyserver

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb al gezocht op het forum, en ook antwoorden gevonden maar ik kom er alsnog niet uit!

Het gaat over het registreren op de partyserver. Hij geeft aan dat je om te registreren /ns register moet invullen.

Ik neem aan dat je daar dan je wachtwoord achteraan moet zetten?

Dat heb ik dus geprobeerd en meerdere dingen gebrobeerd, maar ik heb het idee dat geeneen command werkt!

Dan staat er af en toe typ /rules voor de regels, als ik dat intyp dan staat er 'Command unknown'. Dat kreeg ik trouwens ook telkens te zien als ik probeerde te registreren.

Kan iemand mij aub helpen :duh:

Wil het namelijk heel graag weten!

Geplaatst:

Als je de registratie niet krijgt met '/ns [password]', probeer dan alleen eens '/ns' te doen en kijk goed in de chat of er een server-bericht is. Er zijn servers waar je alleen een command moet doen en dan apart je wachtwoord. ;) Mocht er geen één command het doen, kan het zijn omdat je nog niet geregistreerd bent. ;)

Succes. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Als je de registratie niet krijgt met '/ns [password]', probeer dan alleen eens '/ns' te doen en kijk goed in de chat of er een server-bericht is. Er zijn servers waar je alleen een command moet doen en dan apart je wachtwoord. ;) Mocht er geen één command het doen, kan het zijn omdat je nog niet geregistreerd bent. ;)

Succes. :)

Zoals ik al aangaf ben ik nog niet geregistreerd.

En ik doe precies wat de server berichten aangeven, maar echt serieus niets werkt! :N

Bewerkt: door Beany
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...