salmonella Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Ik heb meerdere fouten bij VC:MP 0.3z maar deze is heel erg iritant.Zat ik net ff lekker te spelen hoor ik in eens"BLIEP"en het scherm stond vast.Toen drukte ik op spatie en toen kwam ik weer op het bureaublad te staan en toen stond er dit: Bewerkt: 15 februari 2008 door salmonella Reageren
DB10 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet niet of het uitmaakt voor VC:MP, maar misschien werkt het als je bij je Vice City map het alleen lezen wegvinkt en dat moet je dan toepassen op de Vice City map en alle onderliggende mappen. Reageren
salmonella Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Ik weet niet of het uitmaakt voor VC:MP, maar misschien werkt het als je bij je Vice City map het alleen lezen wegvinkt en dat moet je dan toepassen op de Vice City map en alle onderliggende mappen. sorry dat werkt ook niet... maar toch bedankt Bewerkt: 18 februari 2008 door salmonella Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.