quincy225 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Altijd werkte /save maar hij werkt nu niet meer mijn debug staat aaan als ik /save doe dan krijg ik geen melding ga ik in mijn San Andreas folder kijken of mijn Savedpostintions in staan en daar staat niks in! Heeft iemand een manier om als nog te kunnen opslaan? Reageren
Sandra Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Hmm, probeer dit commando maar eens. (P.s. Op typfouten voorbehouden, dit typ ik uit mn hoofd ) if(strcmp(cmdtext, "/ssave", true)==0) { new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, model; new string[128], File:hFile, entry[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), A); model = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)); format(string, sizeof(string), "AddStaticVehicle(%d, %.3f, %.3f, %.3f, %.2f, -1, -1);", model, X, Y, Z, A); format(entry, sizeof(entry), "\r\n%s", string); hFile = fopen("SavedPositions.txt", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } else { GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); model = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), "AddPlayerClass(%d, %.3f, %.3f, %.3f, %.2f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);",model,X,Y,Z,A); format(entry, sizeof(entry), "\r\n%s", string); hFile = fopen("SavedPositions.txt", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Position Saved!"); return 1; } LET OP: Je moet wel voordat je dit commando gebruikt, in de map 'Scriptfiles' het bestand SavedPositions.txt gemaakt hebben. Edit: Sorry, die bbcodes vern*uken de indentatie Edit2: Beter Uitgelijnde versie: http://www.plaatscode.be/5605/ Bewerkt: 15 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hmm, probeer dit commando maar eens. (P.s. Op typfouten voorbehouden, dit typ ik uit mn hoofd ) if(strcmp(cmdtext, "/ssave", true)==0) { new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, model; new string[128], File:hFile, entry[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), A); model = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)); format(string, sizeof(string), "AddStaticVehicle(%d, %.3f, %.3f, %.3f, %.2f, -1, -1);", model, X, Y, Z, A); format(entry, sizeof(entry), "\r\n%s", string); hFile = fopen("SavedPositions.txt", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } else { GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); model = GetPlayerSkin(playerid); format(string, sizeof(string), "AddPlayerClass(%d, %.3f, %.3f, %.3f, %.2f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);",model,X,Y,Z,A); format(entry, sizeof(entry), "\r\n%s", string); hFile = fopen("SavedPositions.txt", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Position Saved!"); return 1; } LET OP: Je moet wel voordat je dit commando gebruikt, in de map 'Scriptfiles' het bestand SavedPositions.txt gemaakt hebben. Edit: Sorry, die bbcodes vern*uken de indentatie Edit2: Beter Uitgelijnde versie: http://www.plaatscode.be/5605/ Bedankt alleen heb nog 1 error.. ik krijg een fout melding op de regel: new string[128], File:hFile, entry[128]; De warning luid: local variable "string" shadows a variable at a preceding level Wat is het probleem? Reageren
Clank Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Kun je dit dan ook gebruiken in je eigen server? zodat andere mensen ook auto's neer kunnen zetten in de 'savedpositions.txt' ? zo ja lijkt het me handig het als handige functies te zetten Reageren
Sandra Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Bedankt alleen heb nog 1 error.. ik krijg een fout melding op de regel: new string[128], File:hFile, entry[128];De warning luid: local variable "string" shadows a variable at a preceding level Wat is het probleem? Verwijder die new string[128]; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.