GTAspirit Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 hoe zou jij je kamer hebben groot,klein,donker,licht enz.alles wat je maar in je kamer of huis wilt of een buitenzwembad .breng hier je ideën maar? Reageren
hielkeh Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Mijn kamer is nu net zoals ik hem hebben wil. Een inloopkast en een 2e verdieping+PC. Wat wil je nog meer? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 die van mij ook 2 verdieping bed bureau kast voetbaltafel Reageren
Jozz Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 mijn kamer mag wel groter en een tv met xbox360 er nog bij. verder heb ik nu wel de grootste kamer van het huis 2 persoonsbed (in mn eentje he ) pc en 2 kasten en gewoon een chille ruimte Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Tja wat noem je lux. Ik heb een erg klein kamertje. Met een PC, PS3 en een LCD TV. Verder natuurlijk een bed. (hoog slaper.) En een kast. Voor de rest nog wat troep. Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Tja wat noem je lux. Ik heb een erg klein kamertje. Met een PC, PS3 en een LCD TV. Verder natuurlijk een bed. (hoog slaper.) En een kast. Voor de rest nog wat troep. lijkt erg op mijn kamer Ik heb een LCD-tv (66cm), wii, PS3, bed, grote kleerkast, bureau met laptop en HP F380 printer/scanner/kopierder en dat kan ik eigelijk al luxe noemen vindt ik, meer heb ik niet nodig, een lege grote kamer vindt ik niks aan. Bewerkt: 24 februari 2008 door michael50000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.