Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Zelda

Soort design: Signature

Size design: max. 500 bij 500

Render: Ja

Animatie: -

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m

Opmerking: Ik post de mijne na de jouwe;-) succes

Kuys

Geplaatst:

Oke bedankt, als ie klaar is post hem dan even gelijk, dan zal ik de mijnen ook meteen posten:)

Succes

MVG Kuys

Geplaatst: (bewerkt)

55736829im5.png

shit.. border vergeten...

Ik ben een week op vakanite waardoor ik het niet helemaal kan volgen dus. Ik zie wel.

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst: (bewerkt)

kuyszeldafz2.jpg

Oke GTA-Pilot, succes!

EDIT: ik had verkeerde zelda plaatje geupload:P dit is de goede

MVG Kuys

Bewerkt: door kuys
Geplaatst:

gta-pilot: deze sig lijkt veel op je assasins creed sig. Het kleuren gebruik vink ik een beetje sober. Die standaar shape had er ook niet ingehoeve. Tip: volgende keer wat meer effecten en kleur

kuys: hele mooie sig! Veel verschillende kleuren en effecten! de text ziet er super uit en past er helemaal bij. Het licht/ vuureffect om link heen voegt zeker iets toe. Als ik hem zou moeten raten was het een 10+/10, fantastisch gedaan. Tips: GEEN:)

Stem: kuys Goed gedaan en veel succes verder

Gr, Drunkendonkey :cya:

Geplaatst:

Vote: Kuys

Ondanks dat je signature wat overbelicht is op sommige plaatsen vind ik hem erg mooi, met name de achtergrond. De kleuren zijn erg mooi, en ook de effecten passen prima bij de render. De tekst is ook wel goed, het font past er prima bij maar een paar maatjes kleiner zou misschien beter staan. Je kan het gedeelte om de render heen misschien nog wat donkerder maken, en de layer van de border boven de rest zetten, zo krijg je geen rare verschillende kleuren op je binnenborder. Ondanks dat vind ik het een strakke en mooie sig. GTA-Pilot, jouw sig vind ik wat minder, door de grauwe kleuren en de kale achtergrond. Ten eerste zou ik de brushes om de render heen weghalen, en deze vervangen door wat kleurrijke effecten, een beetje zoals de sig van Kuys. Daarnaast kon je de render veel beter inblenden, want zo past hij niet goed bij de achtergrond. Ook een border had niet verkeerd gestaan, en als laatste zou ik het font veranderen en nog wat effectjes aan de tekst toevoegen.

Geplaatst:

Kuys: Jij hebt gekozen voor een jonge Link, de render straalt al kracht uit en dat heb je nog eens versterkt door het stuk om Link lichter te maken. Ik vind het leuk dat je hebt gekozen voor zo'n warrige achtergrond omdat dat dat de jeugd van Link reflecteerd in mijn ogen.

Een minpuntje vind ik dat het "power"-stuk rond Link zo abrupt ophoud, het is witgeel en dan opeens donkergroen, als iemand iets uitstraalt dan fade dat langzaam weg, dat stopt niet plotseling. Verder had je wellicht de witte border op overlay kunnen laten staan maar de zwarte border gewoon bovenaan de lijst van layers kunnen zetten, nu zie je namelijk nog duidelijker dan dat je met een border eroverheen zou zien, dat je render eigenlijk te hoog in je sig staat, het zwaard wordt gewoon afgesneden en dat is gewoon niet mooi, oplosing hiervoor is dus je render lager zetten, verkleinen, de sig vergroten of het geheel verbergen achter een zwarte border.

De tekst vind ik ook niet heel goed gelukt, volgens mij heb je hier een witte font op overlay of een lage opacitiy gezet met een zwarte border, opzich geen slecht idee maar als je een border om je tekst heen zet, zorg er danvoor dat je Stroke-settings op outside staan, anders krijg je een kartellig effect, als je hier een outerglow hebt gebruikt (ik kan het niet precies zien), kij kdan even of je Text-optie wel op "smooth" staat. Misschien had je hier een iets meer Gothic-like font kunnen gebruiken.

Al met al geef ik je sig een welverdiende 8.5/10

gta-pilot: Waar kuys voor de speelse power van Link is gegaan heb jij gekozen voor een volwassen Link en geprobeerd een mystiek sfeertje te creeëren, ik vind het jammer dat je achtergrond uit niet meer dan een Custom Shape en wat brushes bestaat, bij deze sig bijvoorbeeld (let niet op de tekst en alles die vind ik ook lelijk, de sig is niet door mij gemaakt en dat is geen deviantart account van mij!) heeft de maker Link een beetje gesmudged aan de zijkanten en links nog eens het hoofd groot uitgebeeld met een lage opacitiy, als hij de opacitiy nog iets lager had gezet of dat linkergezicht helemaal weg had gehaald en daar een mooie Hue/Saturation had geplaatst om het die mysterieuze diepgloed te geven, dan was de sig nog mysterieuzer. Wat ik wil laten zien met die sig is dat deze persoon geen brushes heeft gebruikt en toch een mysterieus sfeertje weet te creeëren door gewoon eht diepgroen wat link al heeft te gebruiken, jij gebruikt grauwe kleuren als zwart, wit en grijs, dit past ten eerste niet bij Link en het geeft je sig een vrij saaie uitstraling.

De custom shape op de achtergrond was absoluut onnodig en staat ook niet mooi, daar heb ik niet veel meer over te zeggen dan dat hij weg moet.

De tekst is een beetje aan de saaie kant wat wel past in het saaie geheel van de gehele sig maar wat natuurlijk niet de bedoeling is, gebruik net als Kuys een beetje een Gothisch font, dit past perfect bij Link.

Ik geef je sig een 6.5/10

Hierbij heeft Kuys dus mijn stem =] Ik hoop dat jullie iig allebei iets aan de rate hebben gehad ;) Veel succes verder

Geplaatst:

Winnaar kuys +1 punt voor jou kerel! Welkom in de Ranking. ;) Helaas, gta-pilot is de verliezer. Gelukkig nog geen minpunt voor jou.

Ranking updated en topic closed!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...