Jump to content

Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik heb een probleempje.

Ik heb sinds vandaag GTA SA, en de intro doet het gewoon, maar daarna krijgg ik vaag beeld, met balkjes, zonder tekst.

Hoe kan dit en waar ligt dat aan?

Ik heb trouwens ook een printstcreen ervan, die post ik nog

Geplaatst:

ik zie dat het al een tijdje duurt met die prntscrn maar doe het gewoon zo:

Ga naar -> www.imagshack.us

Klik op -> Bladeren

Kies het bestand in de map waarin je het opgeslagen (of bureaublad)

Klik op -> host it (rood omgelijnd)

Kopieer één van de links en plaats hem hier met de volgende code eromheen

[url=hier je link]hier een woordje[/url]

Geplaatst:

Bierbuikje, ik neem liever de IMG-tag voor plaatjes, is wel zo makkelijk. :)

Maar goed, ik denk dat er ergens niet goed is met je grafische kaart of met de instellingen. Zet ten eerste je instellingen eens lager, mocht dat niet werken, probeer de drivers voor je videokaarten even te updaten. ;)

Geplaatst:
gtabk2.th.png

Zo ziet het eruit :(

Kan jou videokaart SA wel aan?

Ga naar ''Uitvoeren'' en typ ''DXDIAG'' in. Je ziet nu je PC specificaties. Vergelijkze emt deze hieronder.

• GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
  • 256 MB of RAM
  • 8 speed DVD-ROM Drive
  • 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
  • 64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
  • DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
  • Keyboard
  • Mouse

• Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
  • 384(+) MB of RAM
  • 16 speed DVD-ROM drive
  • 4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
  • 128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)
  • DirectX 9 compatible Surround Sound Card
  • Keyboard
  • Mouse
  • Game pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port

Probeer ook eens je videokaart te updaten. Kijk welke videokaart je hebt door de hierboven genoemde manier en onthoud het merk. Dit is meestal NVidia óf ATI. Als je ATI hebt download je nieuwe drivers >>hier<<. Als je NVidia hebt download je nieuwe drivers >>hier<<. :)

Geplaatst:

Voor zover ik weet hebben wij VIA/S3G UniChrome Graphics ofzoiets..

Dat is toch onze videokaart dan, of niet? :puh:

Sorry, heb er weinig verstand van!

Geplaatst:

Dat is een on-board/geïntegreerde videokaart. Een videokaart van bijvoorbeeld Nvidia of Ati heeft een apart slot voor een videokaart, maar een on-board kaart zit vast op je moederbord. Lastige van die kaarten is dat ze vaak niet zo sterk zijn en dus niet geschikt zijn voor games.

Voordat je een driver gaat downloaden, moet je eerst weten welke chipset je hebt. Dit kun je onder andere zien met het programma Everest. Download dat programma even en ga, zodra je het geïnstalleerd hebt, in het menu naar ‘Moederbord’ en vervolgens naar ‘Chipset’. Mocht daar niets staan, kijk dan onder ‘Beeldscherm’ en dan ‘Windows Video’ of je daar een chipset type ziet staan. Wanneer je weet om welk type het exact gaat, kun je als het goed is hier een geschikte driver downloaden. En anders kun je ook nog gebruik maken van Driver Agent om automatisch naar drivers te scannen.

Volgens mij is dit ook een videokaart voor een laptop. Speel je op een laptop?

Geplaatst:

Dat is een on-board/geïntegreerde videokaart. Een videokaart van bijvoorbeeld Nvidia of Ati heeft een apart slot voor een videokaart, maar een on-board kaart zit vast op je moederbord. Lastige van die kaarten is dat ze vaak niet zo sterk zijn en dus niet geschikt zijn voor games.

Voordat je een driver gaat downloaden, moet je eerst weten welke chipset je hebt. Dit kun je onder andere zien met het programma Everest. Download dat programma even en ga, zodra je het geïnstalleerd hebt, in het menu naar ‘Moederbord’ en vervolgens naar ‘Chipset’. Mocht daar niets staan, kijk dan onder ‘Beeldscherm’ en dan ‘Windows Video’ of je daar een chipset type ziet staan. Wanneer je weet om welk type het exact gaat, kun je als het goed is hier een geschikte driver downloaden. En anders kun je ook nog gebruik maken van Driver Agent om automatisch naar drivers te scannen.

Volgens mij is dit ook een videokaart voor een laptop. Speel je op een laptop?

Nee, een gewome pc ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...