GTAgangsta Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een hummer opgetuned met photoshop ik wil hem op youtube zetten d.m.v een filmpje. maar ik wil graag muziek erbij hebben maar ik zou niet weten wat voor muziek ik er in moet doen heeft iemand een suggestie? EDIT: Ik heb uiteindelijk ff zelf een liedje uitgekozen. Bewonder mijn video: http://nl.youtube.com/watch?v=rwE1gzgLm18 Bewerkt: 6 maart 2008 door GTAgangsta Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Introliedje van Pimp my Ride?? Wat voor hummer is het. Een echte East-Coast Hummer of zo?? Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 crank that van souljaboy Reageren
Ferre Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Oh help. Niemand die normaal een filmpje wilt kijken zit te wachten op pompende hardcore beats or west side weger rap. Als je er toch een muziekje onder zet doe dan een normaal rustig nummer wat niet irriteert. Reageren
thug Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 de jazz liedjes van gran turismo Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Samim-Heather. UT Reageren
FerryN Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Oh help. Niemand die normaal een filmpje wilt kijken zit te wachten op pompende hardcore beats or west side weger rap. Als je er toch een muziekje onder zet doe dan een normaal rustig nummer wat niet irriteert. Tuurlijk wel! Pompen met die subwoofer! (Bassie en Adriaan, deel 4) Lol, Kijk gewoon wat erbij past, is hij extreem getuned(Bumpers en mega uitlaten), is heel meer 'Neger' getuned(30inches op de fusees en veel chroom of goud) of Lowrider getuned, laag liggende wagen, Lowrider Graphics erop. Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Summer Madness van Kool and the Gang, een lekker rustig en relaxt nummer Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.