Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Ik heb het waterlevel aan staan, en op stukken val ik gewoon door de grond, auto's rijden in de lucht en dan vallen ze naar beneden, rijden ze gewoon weer verder en ik proberen te fietsen, knal ik ergens tegen aan wat ik niet zie. Hoe kan dit echt waar ik snap het gewoon niet Hieronder : Ik vind het wel leuk om met gta te klooien Unmountable Tijmen Bewerkt: 15 februari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb het waterlevel aan staan,en op stukken val ik gewoon door de grond, auto's rijden in de lucht en dan vallen ze naar beneden, rijden ze gewoon weer verder en ik proberen te fietsen, knal ik ergens tegen aan wat ik niet zie. Hoe kan dit echt waar ik snap het gewoon niet Unmountable Tijmen Ik denk dat je wat veel hebt geklooit aan de bestanden van SA? Instaleer SA eens opnieuw en kijk nog eens. Reageren
nrdissy Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb het waterlevel aan staan,en op stukken val ik gewoon door de grond, auto's rijden in de lucht en dan vallen ze naar beneden, rijden ze gewoon weer verder en ik proberen te fietsen, knal ik ergens tegen aan wat ik niet zie. Hoe kan dit echt waar ik snap het gewoon niet Hieronder : Ik vind het wel leuk om met gta te klooien Unmountable Tijmen Je moet eigenlijk een mod ervan maken voor de gasten die nix te doen hebben:P. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Je moet eigenlijk een mod ervan maken voor de gasten die nix te doen hebben:P. Hoe Bedoel Je?... Ik snap je niet echt moet ik een mod maken? Unmountable Tijmen Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 IK snap je vraag niet helemaal hoor. Je hebt met allerlei dingen van SA zitten veranderen en dan verbaast het je dat sommige dingen niet meer werken. En zonder verder informatie over wat je allemaal precies aangepast hebt, en wat er precies misgaat, waar en wanneer kan niemand je helpen. Ohja, verplaatst naar modding help.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.