Fuffie Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Informatie Deze game was al een tijdje bekend maar ik wou er even een topic voor maken. Hier een filmpje hoe het eruit ziet in de game. Movies Graag Reacties wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 17 februari 2008 door fuffie Reageren
Jozz Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) ik vond het wel leuk om te spelen maar doe er niks meer mee, heb wel alle levels unlocked. ik PARKOUR liever in het echt en nee PARKOUR is iets anders dan freerunnning dus NIET hetzelfde check mn sig Bewerkt: 15 februari 2008 door jozz Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) ik vond het wel leuk om te spelen maar doe er niks meer mee, heb wel alle levels unlocked.ik PARKOUR liever in het echt en nee PARKOUR is iets anders dan freerunnning dus NIET hetzelfde check mn sig Ik vind Freerunning leuker dan Parkour maar dat is mijn mening ! Ik bedoel als Sport hè. Bewerkt: 15 februari 2008 door fuffie Reageren
rubensanti Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Cool filmpje, en leeft die kerel nog na die laatste gainer? Ik ga binnenkort denk ik even kijken voor het spel voor op mijn psp, het lijkt me wel een grappige game. Reageren
Jozz Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ik vond het wel leuk om te spelen maar doe er niks meer mee, heb wel alle levels unlocked.ik PARKOUR liever in het echt en nee PARKOUR is iets anders dan freerunnning dus NIET hetzelfde check mn sig Ik vind Freerunning leuker dan Parkour maar dat is mijn mening ! Ik bedoel als Sport hè. Maakt mij niks uit hoor hoever ben je trouwens met het spel ? Ik ben al bij het laatste level maar heb veel te weinig dingen gedaan XD Reageren
thug Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik heb nog nooit gehoord over dat spel ziet er wel tof uit voor een psp game. btw:leeft dat ventje nog na die grote zelfmoord val Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja hij leefde nog wel . Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Freerunning is mangifiek! Doe het zelf niet, maargoed... Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Ik vind het maar niks. Het komt niet eens in de buurt van het echte Freerunning. Bij Freerunning gaat het er om overal waar je kan leuke en moeilijke stunts te doen. Waaronder ook zo min mogelijk op de grond te komen. Hier moet je gewoon een beetje rondlopen en een paar stunts. Nee doe mij maar het echte Freerunning: Bewerkt: 19 februari 2008 door gta-pilot Reageren
philip14 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Lijkt mij een leuke game, de muziek uit dat filmpje zit trouwens ook in NFSU 2 Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ja Ziet er goed uit voor een psp-game. Offtopic : btw wat is het verschil tussen free-running en parcour --> pb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.