Bierbuikje Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hey, ik ben wat aan het puzellen met de pcj600.txd alleen daar staan 3 mappen/afbeeldingen en ik wil daar graag een map/afbeelding aan toevoegen. weet ook iemand hoe je dat moet doen? alvast bedankt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hey, ik ben wat aan het puzellen met de pcj600.txd alleen daar staan 3 mappen/afbeeldingen en ik wil daar graag een map/afbeelding aan toevoegen. weet ook iemand hoe je dat moet doen?alvast bedankt! Welk programma gebruik je om de .txd´s te bekijken? Greetz Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 txdworkshop die gene voor san andreas Reageren
K.O. Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Dat doe je heel simpel door op Image > New te klikken of door (sneltoets) de knop Ins op je toetsenbord in te drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.