Jump to content

Hamachi

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap helemaal niks van servers maken en porten openen,

Maar ik wil niet vragen hoe dat moet,

Maar ik wil vragen hoe je porten opend met 'Hamachi'.

Mijn vrienden weten ook niet hoe je porten opend,

Maar zij maken een server en dan open ze porten met 'Hamachi'.

Dus mijn vraag is: Hoe open je porten met 'Hamachi'.

Ik zal jullie dankbaar zijn als jullie dat even zeggen?

OTTO :tu:

Geplaatst:

Hamachi is niet een programma om je poorten mee open te zetten, het is een programma die een virtueel netwerk maakt, waarmee je bij games in de Lan modus met andere mensen kan spelen of voor andere doeleinden.

Als je Hamachi hebt download en je aanmeld bij de server van je vrienden, kan je via de lan mod van SA:MP op de server die een van je vrienden heeft opgezet.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

SA:MP heeft geen enkele betrekking tot hamachi aangezien je hamachi niet nodig hebt om SA:MP te spelen.

Sowieso vraag ik me af of je werkelijk poorten kunt openen met hamachi.

>> Moved naar Computer Talk > Software

Geplaatst:

Met Hamachi kun je geen poorten openen. Dat doe je hier: Configuratiescherm -> Windows Firewall -> Instellingen, an het tweede tabblad dan kun je poorten openen.

Geplaatst:

Volgens mij is hamachie illegaal. Want waarom wil je op lan modus spelen als je ook online kunt en dan een eigen server aanmaakt en er een slot op zet.....

Geplaatst:
Volgens mij is hamachie illegaal. Want waarom wil je op lan modus spelen als je ook online kunt en dan een eigen server aanmaakt en er een slot op zet.....

Sommige spellen kunnen gewoon weg niet online, maar wel LAN. Met Hamachi kan je die spellen toch online spelen met vrienden, door een virtueel LAN-netwerk op te zetten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...