Jump to content

Zero's 2de missie

Blitzzz

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of de missie van Zero RC (de 2de moet je couriers neerknallen) nodig is om verder te komen of kan deze missie later ook nog? Want t lukt mij gewoon niet om te halen al teveel geprobeerd....

Delen op andere websites

Ik vroeg mij af of de missie van Zero RC (de 2de moet je couriers neerknallen) nodig is om verder te komen of kan deze missie later ook nog? Want t lukt mij gewoon niet om te halen al teveel geprobeerd....

De missies van Zero kun je laten zitten, zijn niet nodig voor de verhaallijn.

Delen op andere websites

Je hebt hem nodig om 100 procent uit te spelen maar niet om de verhaallijn uit te spelen. :D EN als je de verhaallijn hebt uitgespeeld kan je hem ook nog spelen.

Bewerkt: door og lock
Delen op andere websites

ik vindt het een klote missie maar je moet gewoon door blijven spelen en ergeren :D en dan moet je het gewoon 1 keer lukken en na die missie ben je zo blij dat je met een :D naar de volgende missie gaat ;)

Delen op andere websites

1 tip blijf laag vliegen heb je kans dat je minder brandstof verbruikt ik vloog eerts ook heel heel en dat gaat ten kosten van je brandstof blijf dus laag en proober niet elken weer op te stijgen dat kost ook brandstof

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...