Sjorszzz Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een probleempje als ik een CD met muziek er op in schijfstation F doe hoor ik de labtop hem wel lezen maar hij doet er verder niks mee! En als ik naar deze computer ga om hem zelf op te halen/openen dan zie ik ineens dat schijfstation F er helemaal niet meer staat. Het kan niet aan de CD liggen want dit probleem is bij alle CD,s en ook DVD,s. Dus weet iemand wat hier precies aan de hand is? En hoe ik het kan oplossen? Want anders kan ik er niks meer mee. Want als ik bijv GTA Sa opnieuw wil installeren kan dit ook niet want de labtop reageert op niks wat je er indoet. Hmmmm heel raar hoor... Alsvast bedankt voor de hulp. Bewerkt: 15 februari 2008 door sjors12345 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb een probleempje als ik een CD met muziek er op in schijfstation F doe hoor ik de labtop hem wel lezen maar hij doet er verder niks mee! En als ik naar deze computer ga om hem zelf op te halen/openen dan zie ik ineens dat schijfstation F er helemaal niet meer staat. Het kan niet aan de CD liggen want dit probleem is bij alle CD,s en ook DVD,s. Dus weet iemand wat hier precies aan de hand is? En hoe ik het kan oplossen? Want anders kan ik er niks meer mee. Want als ik bijv GTA Sa opnieuw wil installeren kan dit ook niet want de labtop reageert op niks wat je er indoet. Hmmmm heel raar hoor... Alsvast bedankt voor de hulp. Probeer eens een systeemherstel te doen na gister of een paar dagen geleden. Kijk daarna of je F station er weer staat. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Dit probleem is er al heel lang. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Misschien is die uitgeschakeld bij apparaatbeheer? En anders drivers installeren. Bewerkt: 16 februari 2008 door DJRobin Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Als je bovenin de Verkenner F:\ typt, kom je er dan wel? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Als ik bij de verkenner de F: in typ vindt hij alleen alle dingen die met een F beginnen maar niet het schijfstation. Maar waar kan ik dan apparaatbeheer vinden? En hoe moet ik hem dan weer evt aanzetten/inschakelen? Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Configuratiescherm -> Systeem-> Hardware -> Apparaatbeheer Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Ik heb hier nu gekeken bij apparaatbeheer maar daar staat schijfstation F ook helemaal niet bij. Er staan zelfs helemaal geen schijfstations bij. Wat moet ik nu toch doen? Bewerkt: 16 februari 2008 door sjors12345 Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hardware toevoegen? Misschien moet je hem op nieuw installeren. En anders bij Probleemoplossers -> Hardware. Ik weet verder niet wat het kan zijn, misschien iets met je SCSI-verbinding/apparaat als je die hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.