neo3k Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 hej iedereen, ik dacht ik zal mijn site is showen. het is een text-based games voorbeelden: Omerta,Drugscartel etc. ik ben de eigenaar van de site. V3 komt binnenkort uit (word totaal zelf gescript ) er zijn nog admins nodig. site: Amsterdoomed meld je aan en maak kans op een adminschap! nog nodige admins: 3 groeten Neo3k Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Het is verboden om in een topic een link naar je site of die van een ander neer te zetten, zie ook de regels. Wat wel mag is een simpele link in je signature. LET OP, zet er dan wel de naam erin maar niet een hele beschrijving. Dit zien de Administrators en verwijderen je link. Reageren
neo3k Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 oke wist ik niet, heb de regels verkeerd begrepen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.