Rene-GTA Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hallo mensen, ik speel BioShock en het lukt telkens niet om die codes te kraken. Ik ben altijd te laat met die puzzels. Heeft er iemand tips? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hoi Rene-GTA,Ik heb Bioshock sinds gisteren de Code's kraken vind ik ook wel moeilijk om te doen je moet heel snel zijn met de muis om de onderdelen te klicken met de ? dan zoek je 1 voor 1 hoe je naar het einde komt zo doe ik dat ,ik hoop dat jij er ook wat mee opschiet Veel succes Reageren
Hepburn High Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Je moet zorgen dat je engineerings tonics vind, die er voor zorgen dat je meer tijd krijgt om de puzzel op te lossen en minder alarm en overload tiles in de puzzel zitten. De tonics die het hacken makkelijker maken zijn: Speedy Hacker, Hacking Expert, Focused Hacker, Alarm Expert, Security Expert, Shorten Alarms en Safecracker. Van al deze tonics zijn er twee versies beschikbaar, de geupdate versies kun je pas later in het spel krijgen. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.