rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hallo mijn oude probleem is nu opgelost maar nu heb ik weer een ander probleem; als ik gta sa wil opstarten dan komt er te staan Rapport Verzenden - Niet Verzenden. wat moet ik nu doen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Het eerste wat je kan doen is verzenden! Dan opnieuw opstarten, het spel en eventueel ook je pc.. je kan ook gewoon heel je spel opnieuw instaleren . Reageren
Arthis Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hallomijn oude probleem is nu opgelost maar nu heb ik weer een ander probleem; als ik gta sa wil opstarten dan komt er te staan Rapport Verzenden - Niet Verzenden. wat moet ik nu doen? Ik had dat ook en bij mij lag het eraan dat ik een savegame van versie 2 had gedownload terwijl ik versie 1 had. Hoe zie je welke versie je hebt? Kijk rechts onderin in het hoofdmenu welke versie je hebt. staat er niks, heb je versie 1, staat er versie 2 dan heb je versie 2 (logisch ). Als dit inderdaad je probleem is moet je die savegame verwijderen en een downloaden van de goede versie suc6 Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik heb opnieuw geinstalleert enzo mar ik heb nog steeds zelfe probleem En waar zit die savegame map ofzo? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 De map GTA SA Userfiles, waar onder andere je savegames in staan, vind je in Mijn Documenten. De savefiles hebben de naam GTASAsfx.b, het kruisje kun je vervangen door een getal 1 t/m 8. Wanneer krijg je die error precies trouwens? Als je een spel probeert te laden, als je een nieuw spel start, of gelijk al wanneer je spel opstart zonder het hoofdmenu te hebben gezien? Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 De map GTA SA Userfiles, waar onder andere je savegames in staan, vind je in Mijn Documenten. De savefiles hebben de naam GTASAsfx.b, het kruisje kun je vervangen door een getal 1 t/m 8. Wanneer krijg je die error precies trouwens? Als je een spel probeert te laden, als je een nieuw spel start, of gelijk al wanneer je spel opstart zonder het hoofdmenu te hebben gezien? Bij mij in GTA San Andreas User Files zit alleen een map van Gallery en User Tracks. Ik krijg de error wanneer ik dubbelklik doe op gta sa dus als ik hem wil opstarten dan komt er; Rapport Verzenden - Niet Verzenden Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hm, geen savegames dus. Probeer je GTA San Andreas even te her-installeren, misschien is er wat fout gegaan bij de installatie. Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 oke dat zal ik dan doen, bedanktt Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik heb gta sa opnieuw geinstalleert maar er zat nog steeds geen savegame bij. ik heb nu savegame gedownload van versie 2, maar nu doet San Andreas het nog niet. Steeds komt er Rapport Verzenden - Niet Verzenden Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ga eens naar de map GTA SA Userfiles en verwijder daar gtasa.set eens, misschien dat dat helpt.. Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ga eens naar de map GTA SA Userfiles en verwijder daar gtasa.set eens, misschien dat dat helpt.. Ja gta_sa.set is het probleem maar die zit niet in GTA SA Userfiler nergens zit het. echt raar Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 De laatste mogelijkheid die ik weet te verzinnen, is dat GTA SA al aan het draaien is maar er geen scherm komt. Ga even naar taakbeheer door onderin op een leeg stuk taakbalk te klikken met je rechtermuisknop en kies 'Taakbeheer'. Ga naar 'Processen', sorteer voor de handigheid even op naam en zoek naar 'gta_sa.exe'. Staat hij ertussen, proces beëindigen en dan nog eens proberen. Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 De laatste mogelijkheid die ik weet te verzinnen, is dat GTA SA al aan het draaien is maar er geen scherm komt. Ga even naar taakbeheer door onderin op een leeg stuk taakbalk te klikken met je rechtermuisknop en kies 'Taakbeheer'. Ga naar 'Processen', sorteer voor de handigheid even op naam en zoek naar 'gta_sa.exe'. Staat hij ertussen, proces beëindigen en dan nog eens proberen. JA er komt geen rapport verzenden en niet verzenden meer maar nu komt er CANNOT FIND 800X600X32 VIDEO MODE. ik heb wel 800x600, maar ik heb geen 32 bits. weet je misschien hier wat van af? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hmm... Ik weet niet zeker of dit helpt, maar het valt te proberen.. Neem eens een andere schermresolutie, bijvoorbeeld 1024 x 768? Klik op een leeg vlak van je bureaublad, en klik op Eigenschappen. Ga naar Instellingen en pas je schermresolutie aan. Lukt dat niet, dan kun je in hetzelfde tabblad ook je bits aanpassen, dus naar 32 ipv 16. Reageren
rastiboy Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hmm... Ik weet niet zeker of dit helpt, maar het valt te proberen.. Neem eens een andere schermresolutie, bijvoorbeeld 1024 x 768? Klik op een leeg vlak van je bureaublad, en klik op Eigenschappen. Ga naar Instellingen en pas je schermresolutie aan. Lukt dat niet, dan kun je in hetzelfde tabblad ook je bits aanpassen, dus naar 32 ipv 16. ik heb al geprobeerd mar lukt niet. ik heb alleen maar 16 en 24 bits ik heb geen 32 bits Ligt het misschien aan videokaart ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.