Jump to content

hoe een toegevoegde texture ingame?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik ben er achter gekomen hoe een map bij de .txd te zetten. en dan zet ik daar een afbeelding in. en dan wil ik dat die erop komt ingame. maar dan kijk ik ingame en dan staat dat plaatje er niet op. weet iemand hoe ik dat plaatje erop zet? dat hij ingame wel zichtbaar is?

bijv.

ik heb 3 mappen

ik voeg er 1 map aan toe: pcj60092body128

daar zet ik een afbeelding in

ik sla op

vervang hem met die in gta3.axe (ofzo)

kijk ingame

staat er niet op??

weet iemand hoe ingame te zetten?

alvast bedankt!

Geplaatst:

Wanneer je een texture wilt toevoegen, zul je dat moeten mappen in 3dsMax. Echter, wanneer je een texture wilt vervangen, zul je dit moeten doen in de .txd zelf. Je moet dus niet de texture toevoegen, maar een andere texture vervangen.

Geplaatst:

maar het uiterlijk dat ik wil veranderen, als bijvoorbeeld ik pak de greenwood. dan kan ik daar geen uiterlijk ervan vinden. alleen interior en de banden. en bij de motor is dat de motor en nog iets. maar niet iets wat ik wil. dat zwarte. ik ga wel even omhusselen met gmax (dat is toch vergelijkbaar met 3dsmax?) weet iemand hoe een .dff in gmax te krijgen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...