SNIPER44 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 hoy, Weet iemand waar ik op het internet een online oorlogs spel kan spelen? Ik bedoel hier geen spel mee dat je kunt downloaden. Een gewoon oorlogs spel dat je kan spelen tegen andere spelers. liefst wel een modern dus geen sites geven van Romeinse oorlogen, enz.. bedankt. Reageren
Jay; Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet zo gauw niet welke oorlog spellen je op een site kunt spelen maar met wat zoekwerk zul je er wel wat vinden. Als je echt tegen andere mensen uit de wereld wil spelen kun je ook gewoon een spel kopen zoals America's Army. Reageren
Ferre Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet zo gauw niet welke oorlog spellen je op een site kunt spelen maar met wat zoekwerk zul je er wel wat vinden. Als je echt tegen andere mensen uit de wereld wil spelen kun je ook gewoon een spel kopen zoals America's Army. AA is gratis en een 'moderne' shooter. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ja zoeken heb ik al geprobeerd, maar ik ga echt geen 13 miljoen sites bekijken die de zoekmachine opgeeft hoor. Reageren
AMSTERDAM22 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hoi, Via GamersHell, krijg je op een overzichtelijk manier vele oorlogspelen voorgeschoteld. Iedere game-soort heeft zijn eigen categorie. Je kunt veel games ook als demo eerst uitproberen alvorens je het aanschaft. Ikzelf heb IL-2 Sturmovik Forgotten Battles, Dit is een vlieg simulatiegame. Je hebt natuurlijk ook grondgevechten game, zoals Command and Conqer. Kijk zelf maar: www.gamershell.nl. Reageren
Jay; Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet zo gauw niet welke oorlog spellen je op een site kunt spelen maar met wat zoekwerk zul je er wel wat vinden. Als je echt tegen andere mensen uit de wereld wil spelen kun je ook gewoon een spel kopen zoals America's Army. AA is gratis en een 'moderne' shooter. Dat hij gratis is heb ik over het hoofd gezien ja maar de Topic Starter kan toch een spel als deze onder een Oorlogsspel verstaan. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik ben mometeel America's Army aan het downloaden. hopelijk is het iets goeds want ik download toch een 1.95 GB Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Je zou eventueel ook War Rock uit kunnen proberen. Dit is ook een freeware product, en draait om moderne oorlogsvoering. Er vinden gevechten op de grond plaats, maar ook op zee en in de lucht. Neem eens een kijkje op de Site van War Rock. Reageren
Jay; Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Als je toch AA gaat spelen heb ik nog een kleine beginnersguide, aangezien deze in Adobe Reader is en het me net niet lukte om deze te openen hier een site. Klik. Alle basis dingen staan er eigenlijk in. Tips, info en natuurlijk de besturing van het spel. Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 18 februari 2008 door Jay; Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Ok bedankt. Ik heb ondertussen al War Rock gedownload, maar nog niet gespeeld, dat doe ik deze avond nog Voor AA ga ik dat ook downloaden maar aangezien dat dat 1.95 GB is ga ik nog even wachten tot mijn internet regelaar weer op 0% staat, anders heb ik binnen de kortste keren weer vertraagd internet. iedereen bedankt !! Bewerkt: 19 februari 2008 door SNIPER44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.