Jump to content

Joran Van Der Sloot zei: “Video Games made me do it”

Recommended Posts

Geplaatst:

After being publicly outed as a heartless psychopath through worldwide TV broadcasts of his confession of involvement in the disappearance of Natalie Holloway, Joran Van Der Sloot issued a statement earlier today blaming his actions on the negative influence of video games in his life.

Van Der Sloot: If I hadn’t played Grand Theft Auto there’s no way I would have slipped that girl a pill, raped her, and thrown her body out to sea. It’s just not my fault.

In a related story, Holloway’s parents have apparently been honing their skills in Manhunt 2.

Bron: sarcasticgamer

Wat vinden jullie daarvan ?? :bonk:

Geplaatst:
After being publicly outed as a heartless psychopath through worldwide TV broadcasts of his confession of involvement in the disappearance of Natalie Holloway, Joran Van Der Sloot issued a statement earlier today blaming his actions on the negative influence of video games in his life.

Van Der Sloot: If I hadn’t played Grand Theft Auto there’s no way I would have slipped that girl a pill, raped her, and thrown her body out to sea. It’s just not my fault.

In a related story, Holloway’s parents have apparently been honing their skills in Manhunt 2.

Bron: sarcasticgamer

Wat vinden jullie daarvan ?? :bonk:

Wat ik veel erger vind is dan sommige idioten zoals jack thompson die maar al te graag willen geloven, waardoor gta en andere games weer zwaar onder vuur komen te liggen.

Geplaatst: (bewerkt)

Die arme Joran toch. Ik weet niet wanneer hij dit heeft gezegd, maar als hij dit niet onder invloed heeft gezegd dan kan hij dus wel degelijk gearresteerd worden, want dit is gewoon een bekentenis. Hier klopt volgensmij dus helemaal niks van, net zoals vele andere berichten op Sarcastic gamer ;)

Edit:@hieronder: wist ik niet :schater:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Die arme Joran toch. Ik weet niet wanneer hij dit heeft gezegd, maar als hij dit niet onder invloed heeft gezegd dan kan hij dus wel degelijk gearresteerd worden, want dit is gewoon een bekentenis. Hier klopt volgensmij dus helemaal niks van, net zoals vele andere berichten op Sarcastic gamer ;)

Dat is de grap van de hele site, alle nieuwsberichten zijn fake en bedoeld om een sarcastische draai aan nieuws te geven d.m.v het te koppelen aan actueel gamenieuws. Ik vind hem wel leuk.

Geplaatst:
Nep als driv3r :D En dan nog, hoe weet Joran zo zeker dat hij het dan niet gedaan zal hebben

Joran zal het sowieso wel gedaan hebben, aangezien hij bij Patrick van der Eem in de auto een hele bekentenis heeft afgelegd.

Dan kan hij met het smoesje komen 'Ik was high/dronken, dus ik zei maar wat', dat kan best zo geweest zijn, maar zelfs als je onder invloed bent en je hebt niets gedaan, ga je niet ineens allerlei onopgeloste misdaden opbiechten. ;)

Overigens is het een goede grap om in te spelen op de commotie rondom GTA IV.

Jack Thompson zal deze 'bekentenis' maar al te graag weer bovenhalen bij de rechtzaken die hij aanspant, maar als hij een beetje verstand heeft en weet hoe SarcasticGamer in elkaar zit, bespaart hij zich die blamage. ;)

Geplaatst:

hij lult in het rond volgens mij over dat hij het niet gedaan heeft, zoals silverbyte al zei

maar misschien een leuk idee voor een mod de joran mod dat je iemand mee kan nemen en dan is zee kan dumpen :puh:

Geplaatst:
hij lult in het rond volgens mij over dat hij het niet gedaan heeft, zoals silverbyte al zei

maar misschien een leuk idee voor een mod de joran mod dat je iemand mee kan nemen en dan is zee kan dumpen :puh:

Op zich is het wel een komisch idee, maar ik denk dat Jack Thompson dan alleen nog maar feller tegen GTA in zal gaan. :7

Ook is het voor de ouders van Nathalee niet erg leuk om de moord op hun dochter ingame terug te zien.

Geen goed plan dus...

Geplaatst:

Op zich is het wel een komisch idee, maar ik denk dat Jack Thompson dan alleen nog maar feller tegen GTA in zal gaan. :7

Ook is het voor de ouders van Nathalee niet erg leuk om de moord op hun dochter ingame terug te zien.

Geen goed plan dus...

ok je hebt gelijk,

en als je dan iemand anders neemt als slachtoffer

Geplaatst:

Geen goed plan dus...

ok je hebt gelijk,

en als je dan iemand anders neemt als slachtoffer

Dan nog refereert dat naar de moord op Nathalee, dus het probleem word er niet minder op...

Geplaatst: (bewerkt)

zowiezo kun je in gta geen mensen(zo ver ik weet dan)in het water gooien laat staan van een boot dumpen.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
zowiezo kun je in gta geen mensen(zo ver ik weet dan)in het water gooien laat staan van een boot dumpen.

Ze hebben het ook over een mod. In een mod kunnen dingen gedaan worden die normaal onmogelijk zijn.

Geplaatst:

Wat een onzin, waarom moet iedereen ook zijn eigen fouten, andere ervan de schuld geven.

Zeer slecht.

En dat iemand dat mensen wel eens zeggen dat mensen die gamen dit soort dingen meer doen, vind je het gek als groot deel van jongeren gamed dat dan ook (ongeveer) evengroot deel door een gamer wordt gedaan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...