Ilkay Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik wil naar de puma store alleen ik weet niet waar die is kan iemand mij zeggen waar het is. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik wil naar de puma store alleen ik weet niet waar die is kan iemand mij zeggen waar het is. Wie weet kan je erbij vermelden om welke game het gaat.... Reageren
Ilkay Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik wil naar de puma store alleen ik weet niet waar die is kan iemand mij zeggen waar het is. Wie weet kan je erbij vermelden om welke game het gaat.... true crime nyc Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik neem aan dat het gewoon je bedoeling is dat je deze game wilt kopen. Ik heb hier even wat voor je opgezocht, daar kun je voor verschillende consoles bekijken bij welke internetwinkel dit spel het goedkoopste is. Over je Puma Store snap ik niet zoveel, aangezien Puma naar mijn weten geen games verkoopt of maakt, in ieder geval geen TC NYC. [@ hieronder] Ik ken het spel zelf niet, dus dat wist ik niet. Een foutje van mij. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 @Froodooo: Hij bedoelt eerlijk gezegd iets heel anders. In True Crime NYC heb je collectabbles volgens mij in de vorm van een schoen. Zodra je ze allemaal verzameld hebt kun je Puma kleren kopen bij de puma store. Zelf weet ik ook niet echt waar de Puma store. Reageren
Dastard Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Iddd, ik heb de puma store zelf nog nooit gevonden. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Puma store bevindt zich op die heel populaire straat van de NY waar er ook politiegebouw bevindt, dus hoe die Puma winkel kan vinden jij vertrekt vanuit de garage van Politie gebouw, gaat rechts en blijf op dezelfde straat tot Little Italy tot jij TUSSEN letters "tt" van Little Italy op de map aankomt dan moet daar ergens een Puma winkel bevinden ben ff TC NYC aan het installeren om screenshots te maken - - - normaal is grootte 1280x800 maar photobucket verkleint de afbeeldingen iets teveel enja nu is die veel kleiner, spijtig hoor maarja Bewerkt: 26 februari 2008 door SWYV Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Puma store bevindt zich op die heel populaire straat van de NY waar er ook politiegebouw bevindt, dus hoe die Puma winkel kan vindenjij vertrekt vanuit de garage van Politie gebouw, gaat rechts en blijf op dezelfde straat tot Little Italy tot jij TUSSEN letters "tt" van Little Italy op de map aankomt dan moet daar ergens een Puma winkel bevinden ben ff TC NYC aan het installeren om screenshots te maken - - - normaal is grootte 1280x800 maar photobucket verkleint de afbeeldingen iets teveel enja nu is die veel kleiner, spijtig hoor maarja Heb jij 'True Crime NYC' op de PC? OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.