Jump to content

nu goe bezig


grovemember

Recommended Posts

yu gamers

ik ben blij dat r eindlijk bezig is met ieks nieuws want ik vond LCS en VCS maar een dieptepunt vo R

ok voor de psps kan dat verstaan maar dat ze geen betere games hebben uitgebracht(ik breek vcs en lcs niet af want was er zelf verslaafd aan op de psps)

maar als R echt slim geweest was zouden ze na VCS ook een san andreas stories moetten gmaakt emmen

dat zo zeker een beste seller gweest zijn

het was gelijk R niet meer dacht aan zen fans

maar nu eindlijk komt er een goe gta uit maar ik verwacht veel van het spel

en ik hoop dat ze na gta4 niet ineens weer games gaan maken voor de ps2 want dat zou ech laag zijn

geef alvast zelf je mening

groette van weba

Link to comment
Delen op andere websites

kort samengevat in men mooi nederlands

ik vond dat rockstar een beetje aant prutse was omdat ze LCS en VCS uitgebracht hadden

ik kan verstaan dat ze voor de psp geen beter dinge konden verzinnen maar als ze echt hun best hadden gedaan zouden ze mss met een beter spel gekomen zijn dan gta san andreas.

en daarom ben ik blij dat ze nu goed bezig zijn aan gta4 want ik heb grote verwachtingen

en als ze na gta4 vb weer een gta op de psp gaan maken zou het een dieptepunt zijn voor rockstar (vind ik persoonlijk

srr van de 1ste tekst maar ik ben van antwerpe dusjah

geef zelf je mening

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het hier over verschillende dinge

-dat er een gta san andreas stories moest komen

-dat r daarmee de indruk gaf dat ze geen goesting meer had

-en dat ze nu goed bezig zijn met gta4

-en wat na gta4 (tis te hopen dat dan geen psp gta gaan maken anders zou het een dieptepunt zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het hier over verschillende dinge

-dat er een gta san andreas stories moest komen

-dat r daarmee de indruk gaf dat ze geen goesting meer had

-en dat ze nu goed bezig zijn met gta4

-en wat na gta4 (tis te hopen dat dan geen psp gta gaan maken anders zou het een dieptepunt zijn)

Wat dan nog ? De echte die-hard fans zullen dit ook weer gaan aanschaffen. Rockstar weet dat, dus is dat weer een goudmijntje erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het lomp dat er weer een Liberty City game uitkomt :{

Er zijn tot nu toe 2 LC, de volgende is er weer een met LC stad in GTA4.

Ik hoop ook dat er na GTA4 een nieuwe San Andreas komt.

Dat is echt mijn lievelingsgame.

Dat is mijn mening hé!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het lomp dat er weer een Liberty City game uitkomt :{

Er zijn tot nu toe 2 LC, de volgende is er weer een met LC stad in GTA4.

Ik hoop ook dat er na GTA4 een nieuwe San Andreas komt.

Dat is echt mijn lievelingsgame.

Dat is mijn mening hé!

Dit word de 4e gta met Liberty City erin :puh: Maar dat maakt eigenlijk niks uit, want deze LC is een compleet andere stad als in de voorgaande delen dus alles zal compleet nieuw aanvoelen en daar gaat het toch om.

@topic: ja heel leuk topic..nu nog nederlands leren :puh:

Komen echt geen gta's meer voor de ps2/xbox1 hooguit misschien een story oid, maar geen compleet nieuwe zoals gta 4, dat is vast en zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de Stories voor de PSP geen gepruts zijn. Het zijn echt goede games voor de PSP. Ik geef wel toe dat de Stories op de PS2 wat minder waren. Trouwens, hier doen wij (GTAF) aan ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands). Wel een vaag topic. Misschien beter voor 'Wensen en Verlangens'.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...