Jump to content

nu goe bezig


grovemember

Recommended Posts

En nu in het nederlands? :duh:

Amen!

kort samengevat in men mooi nederlands

ik vond dat rockstar een beetje aant prutse was omdat ze LCS en VCS uitgebracht hadden

ik kan verstaan dat ze voor de psp geen beter dinge konden verzinnen maar als ze echt hun best hadden gedaan zouden ze mss met een beter spel gekomen zijn dan gta san andreas.

en daarom ben ik blij dat ze nu goed bezig zijn aan gta4 want ik heb grote verwachtingen

en als ze na gta4 vb weer een gta op de psp gaan maken zou het een dieptepunt zijn voor rockstar (vind ik persoonlijk

srr van de 1ste tekst maar ik ben van antwerpe dusjah

geef zelf je mening

Ik snap wat je bedoelt. Je vond dat ze de tijd die ze hadden besteed aan GTA LCS en GTA VCS beter aan GTA IV konden gunnen. Wel een beetje mee eens, maar niet helemaal. Twee jaar terug konden ze niet zo veel als nu. Maar volgens mij ben ik degene die je begrijpt.

Jesus wat een extreem kansloos kut tupic. Ga een br33z4h drinken ofzo pfffffffffff

Jesus, Ik vind dit topic beter als je post lezen. Je zit ook alleen maar te spammen. En houd die taalgebruik voor je en zelf kun je ook van geen meter ABN. (alleen br33z4h-taal)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, het is niet nodig om te zeggen dat dit een dom topic is, wat wil je met die uitspraak bereiken? Je kunt hem beter helpen en corrigeren dan alleen maar dingen afkraken.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, het is niet nodig om te zeggen dat dit een dom topic is, wat wil je met die uitspraak bereiken? Je kunt hem beter helpen en corrigeren dan alleen maar dingen afkraken.

Precies. Maar iedereen praat en typt op zn eigen manier. Moet je mij eens horen met mn "zachte G". Ja ik ben een Limburger ^_^ Heb respect voor iemand anders, dan hebben ze (meestal) respect voor jou :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

kort samengevat in men mooi nederlands

ik vond dat rockstar een beetje aant prutse was omdat ze LCS en VCS uitgebracht hadden

ik kan verstaan dat ze voor de psp geen beter dinge konden verzinnen maar als ze echt hun best hadden gedaan zouden ze mss met een beter spel gekomen zijn dan gta san andreas.

en daarom ben ik blij dat ze nu goed bezig zijn aan gta4 want ik heb grote verwachtingen

en als ze na gta4 vb weer een gta op de psp gaan maken zou het een dieptepunt zijn voor rockstar (vind ik persoonlijk

srr van de 1ste tekst maar ik ben van antwerpe dusjah

geef zelf je mening

Dat wilt niet zeggen dat je niet nederlands kunt typen.
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we verder gaan over het topic zelf, zoals hierboven al gezegd werd is het zo dat de technologie vooruit is gegaan en ze nu meer met een spel kunnen. Vandaar de steeds betere graphichs bij elke nieuwe GTA.

Nog even Offtopic: Swiggers, je kan je tekst ook Editten in plaats van 3 keer achter elkaar te posten. Dit doe je met de bewerk knop rechts naast je geposte reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

kk ma ik vesta niet waarom r ineens van sa naar lcs

ik ga lcs nie afbreken maar als r vb verder op de ps2 was gegaan na san andreas was er mss nog een beter spel gweest dan sa

en dat vond ik spijtig van r omdat ik de vrijheid gw was in sa

en dus hoop ik dat r niet weeral zo iets doen

stel je voor van gta4 den ineens weer iets op de psp of de ps2 dat zo echt laag zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

kk ma ik vesta niet waarom r ineens van sa naar lcs

ik ga lcs nie afbreken maar als r vb verder op de ps2 was gegaan na san andreas was er mss nog een beter spel gweest dan sa

en dat vond ik spijtig van r omdat ik de vrijheid gw was in sa

en dus hoop ik dat r niet weeral zo iets doen

stel je voor van gta4 den ineens weer iets op de psp of de ps2 dat zo echt laag zijn.

Omg... praat nu eens goed nederlands, en gebruik punten en hoofdletters. Dat maakt het voor ons vééél gemakkelijker.

Gebruik dan vertaal machine's

Klik hier

Alvast Bedankt

Swiggers;)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...