Sjorszzz Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Beste gamers. Ik ben bezig met Mario Galaxy en ik zit nu met een probleempje namelijk: in deze filmpjes kun je zien dat Mario een heel snelle en verre sprong maakt. http://www.youtube.com/watch?v=z-SUY71CCRU Dus je kunt mijn vraag al wel raden: hoe maak je die verre sprong? Want ik heb al echt van alles geprobeerd maar niks wil lukken. En ik kom maar niet verder. Alvast bedankt voor de hulp. Reageren
Arthis Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Beste gamers. Ik ben bezig met Mario Galaxy en ik zit nu met een probleempje namelijk: in deze filmpjes kun je zien dat Mario een heel snelle en verre sprong maakt. http://www.youtube.com/watch?v=z-SUY71CCRU Dus je kunt mijn vraag al wel raden: hoe maak je die verre sprong? Want ik heb al echt van alles geprobeerd maar niks wil lukken. En ik kom maar niet verder. Alvast bedankt voor de hulp. Ik ken daat spel niet, maar bij sommige games is het zo dat je de 'spring knop' een tijdje in moet drukken. mischien werkt het Edit: ik heb nog ff op internet gekeken en misschien heb je hier wat aan: - Springen gaat met de A-knop. (Net als voorheen is de derde sprong op een rij een yahoo! supersprong) Bron: hiero Bewerkt: 16 februari 2008 door m.r.gido Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik ben er wel vergeten bij te vermelden dat het om de wii gaat. Reageren
Arthis Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik ben er wel vergeten bij te vermelden dat het om de wii gaat. I'm sorry, dan weet ik het ook niet. Als je de handleiding nog hebt kan je daar eens in kijken, daar staat dat vast wel in Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 In de handleiding staat niks er over in Reageren
the max Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 in de comments onder het filmpje zegt de man die het filmpje heeft opgenomen dat je (Z+A) moet indrukken. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ja bedankt het is gelukt. Het was inderdaad Met die 2 knoppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.