Corne Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik heb net Multi theft auto 0.4.1 ge instaleert voor GTA 3. bij het conecten heb ik ingevuld: mijn ip, port 2003 en mijn nickname maar als ik op conect druk komt er steeds te staan: Conecting.... Disconnected: COnnection timed out (Delay = 5 sec) Auto Reconnect in 5 Secs,Please wait. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? Reageren
Ken-D Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Je moet jouw I.P niet invullen maar die van de server waarop je speelt. Download via google ASE(All Seeing Eye) en daar kun je kijken of er servers zijn. Reageren
Corne Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Weet iemand misschien hoe je in dat programma een server kan vinden? Reageren
Sander Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Gewoon de gtagames server GTAgames.nl 100 Mbit server: host: mtaserver.info port: 2003 mtaserver.info moet je dus als ip invullen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.