Little_Ghost Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Ok, eindelijk weer eens VC uit de kast getrokken en aan eht spelen en modden gegaan. Nou heb ik vc uitgespeeld maar had nog niet alle asets dus ben ik de assets aan het completen. Bij de gilmstudio loop ik echter tegen een probleem aan. Zodra ik daar de g-spotlight missie doe en door het raam spring, blijft de camera daar zo'n beetje hangen. Ik land en krijg de insane-stunt-reward en kan op dat "tussenstuk" heen en weer rijden, maar de camera blijft daar boven bij dat raam zweven. De tijd bevriesd ook. Heb het ook met een ongemodde versie geprobeerd, en die doet het zelfde. Ook diverse settings bij options -> display veranderd maar hielp ook niet. (bij gewone insane stunts ervaar ik geen probleem) Iemand enig idee wat dit is en wat er aan te doen is (al dan neit uti eigen ervaring). Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Heb je geprobeerd de 2 VC's te uninstallen en herinstaleren? En wat bedoel je met "ik heb de ongemodde versie ookgeprobeerd", heb je misschien 2 VC's op je PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Ik zou inderdaad, zoals Dastard al zei, eens proberen het spel opnieuw te installeren. Hiermee worden ook alle opties weer teruggezet naar hun oorspronkelijke staat, want het kan zijn dat je toch ergens iets (Waarschijnlijk een grafische instelling) hebt gewijzigd, waardoor je game van dit soort kuren gaat vertonen. Verder kan het nog zijn dat je te maken hebt met bijv. een klein krasje op je disc, en ik weet uit ervaring dat dat ook problemen kan geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Je kan ook even proberen gta_vc.set te verwijderen in de map GTA Vice City User Files, die je vind in de map (Mijn) Documenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_Ghost Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb net vc geuninstalled, de settings file gerenamed en vc opnieuw geinstalleerd en het probleem doet zich nogsteeds voor. Ook bij het gebruik van een fixed exe blijft het probleem bestaan (dus geen beschadigde cd). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_Ghost Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 Heb je geprobeerd de 2 VC's te uninstallen en herinstaleren?En wat bedoel je met "ik heb de ongemodde versie ookgeprobeerd", heb je misschien 2 VC's op je PC Ik heb een back-up gemaakt toen ik em net had geintalleerd (en nog niets had veranderd of opgestart). Voor de duidelijkheid: Dit is dus een copy en geen 2e install (ivm eventuele regestry settings). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Heb je misschien een vriend die nog een VC heeft die je mag instaleren? Misschien scheelt het wel aan je disc. Om door te raken download een savegame Ik zal je hem zo geven EDIT: Hier is hij, maar dan kun je geen missie's meer doen Klikkie Bewerkt: 17 februari 2008 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_Ghost Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2008 Heb je misschien een vriend die nog een VC heeft die je mag instaleren?Misschien scheelt het wel aan je disc. Om door te raken download een savegame Ik zal je hem zo geven EDIT: Hier is hij, maar dan kun je geen missie's meer doen Klikkie Heb vc geuninstalled, gereboot, de overgebleven map verwijderd en de vc van een vriend geinstalleerd en het probleem.... is er nogsteeds Het gaat mij niet zo zeer om een save game ofzo, maar vind het vreemd (en erg vervelend!!) dat hij het niet doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.