Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik heb een Gta san andreas game gestart. Alleen Ik heb gesaved bij Verdant meadows Graveyard Maar als ik dan de deur uitwil gaat hij naar die cobratraining. ga ik daar uit kom ik buiten bij verdant meadows. Ga ik weer naar binnen en gewoon weer naar buiten val ik een grijze ruimte in en dan com ik weer bij cobra training. Iemand een verklaring? is dit al bekend? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Mij komt dit niet bekend voor, maar waarschijnlijk heb je te maken met een glitch, die de interiors verkeerd met elkaar verbind, en dan zou in theorie iets als dit kunnen gebeuren. Vaak kan het helpen om het spel even opnieuw op te starten, dan zal het probleem hoogstwaarschijnlijk verholpen zijn. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Maar ik Heb een Nieuwe Game Gestart(afgesloten en weer opgestart) Maar Het Probleem Blijft zich nog steeds voor doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.