$NeoSyp$ Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hallo, Weet iemand misschien waar ik een lijst met animaties uit San Andreas zou kunnen vinden? Met animaties wordt bedoeld de speciale bewegingen die CJ en peds maken in het spel, en dan vooral in missies. Als je iemand bijvoorbeeld in een missie ziet zwaaien, dan is dat een animatie. Ik zoek dus een lijst met al deze animaties, en dan vooral de naam van de animatie waarmee je met een vlag zwaait. In de missie 'Farewell my Love' moet je een race houden, en aan het begin zul je iemand met een vlag zien zwaaien, als indicatie dat je mag gaan rijden. Wel, die animatie zoek ik dus. Alvast bedankt voor de reactie, NeoSyp Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Volgens mij is dit de lijst die je zoekt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Bedankt vor de lijst. Weet jij misschien welke animatie het is? (of iemand anders) Ik vind namelijk niets met 'flag' of 'swing'. Ook 'race' levert niets op. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) De animaties die peds maken zitten in een .ifp bestand, de peds.ifp. Zoals hoe CJ rent, slaat en bukt. IFP bestanden zijn enkel importbaar met 3ds max. Aangezien ik een Zmodeler gebruiker ben, kan ik je daarbij niet helpen, sorry. Maar de bewegingen die CJ maakt en andere mensen zitten in ifp bestanden. IFP bestanden vind j gta3.img. Je kan je eigen animaties maken in peds.ifp. Maar hoe, kijk maar in MTL->animaties maken van Wazuup. Bewerkt: 16 februari 2008 door GTA_XP Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) de animatie heet 'flag_drop' en zit in de groep animaties 'car'. Hier, dit heb ik letterlijk uit de Main.scm van GTA SA gehaald. 070A: AS_actor 429@ attach_to_object 430@ offset 0.062 0.027 -0.15 on_bone 5 16 perform_animation "FLAG_DROP" IFP_file "CAR" time 0 @Donwell, die lijst gebruik ik ook maar helaas is hij niet compleet. De groep animaties 'blowjobz' en 'sex' staan er niet in en ook niet 'flag_drop'. Bewerkt: 16 februari 2008 door Marioleo69 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Dank jullie wel. Nog een vraagje: Weet iemand of je deze animatie in SA-MP kunt gebruiken, door middel van een command (zoals je zoveel animaties ziet in samp zoals 'dance' en 'handsup') Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 In SA-MP heb ik onder andere dit stuk script staan; if (strcmp("/kiss", cmdtext, true, 5) == 0) { ApplyAnimation(playerid, "KISSING", "Playa_Kiss_02", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Kiss return 1; } 'KISSING' is het stukje waar de animatie in hoort, en daarachter (Playa_Kiss_02) is het soort animatie. De laatste 5 cijfers zijn de options en de '3.0' is de float, al weet ik niet helemaal welke. In ieder geval succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.