Big Boss Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik heb een heel erg probleem. Soms als ik de computer opstart en op m'n naam klik en password ingeef, dan krijg ik m'n bureaublad achtergrond te zien, maar verder wordt er niks geladen, de pictogrammen verschijnen niet, de startbalk verschijnt niet, en alle andere programma's die mee opstarten (Xfire, Msn, ...) starten ook niet op. Tot nu toe kon ik het altijd verhelpen door de computer opnieuw op te starten via het Taakbeheer, maar nu heb ik hem al vijf keer opnieuwe opgestart zonder resultaat. Misschien wordt het nog eens tijd om te formatteren ... Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Misschien heb je wel een virus ofzo. Ik heb er niet zo veel verstand van maar ga naar de winkel waar je de PC hebt gekocht. Misschien kunnen ze je daar verder helpen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, alleen dan iets minder ernstig. Bij mij crasht explorer (oftewel wat bij Big Boss niet laadt) heel vaak, gewoon als ik achter de pc zit. HIj start meestal automatisch weer op, maar toch is het hinderlijk. Ook geeft hij soms een foutmelding met 'Buffer Overrun Error' als het crasht. Dat kan niet goed zijn. Tevens merk ik dat mijn pc het veel langzamer doet, met name bij simpele taken als internetpagina's laden of een map openen. Ik wet niet of het ermee verband houdt, maar ik heb sindsdien ook heel veel last van pop-ups. En telkens van dezelfde soort. Altijd krijg ik op het net een pop-up in de trend van 'Scan uw PC op fouten' en dat soort dingen. Ik word er helemaal gek van. Ik krijg het op vrijwel elke pagina, zelfs op het gtaforum! Iemand enig idee wat er mis is? Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Big Boss, maak via een andere computer verbinding met je eigen computer en back-up je bestanden. Probeer vervolgens via die andere computer jou computer eens te scannen op virussen en spyware, maar ik ben bang dat het al te laat is. Je zegt dat je wel Taakbeheer kan openen, kan je vanuit daar ook via Activeren programma's draaien? Dan kan je misschien gewoon vanaf je eigen pc scannen. @ $NeoSyp$, scannen op virussen en spyware. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Soms krijg ik wel goed m'n bureaublad te zien (nu dus), maar als dat niet is, kan ik wel gewoon programma's e.d. starten via taakbeheer (ook firefox). Het kan door die Trojan komen. Het heeft zich in een DLL bestand in D:\Documents and Settings\Vince\Local Settings\Temp gestopt, en het kopiëert/verplaatst zich de hele tijd naar andere DLL bestanden in die map. Maar aangezien Windows niet op D staat geïnstalleerd, maar op C denk ik niet dat het daaraan ligt. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Probeer eens bij Taakbeheer een nieuwe taak te starten bij Bestand>Nieuwe Taak (Uitvoeren...) en dan explorer.exe Als dat niet werkt wordt het meestal tijd voor een formatatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.