Arne Bruylants Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 max payne 2 werkt niet bij op mijn pc. Ik krijg steeds het bericht "Max Payne 2 requires a directX 9.0 compatible display adaptor". Mijn pc heeft nochtans directx 9.0c geïnstalleerd staan en mijn grafische kaart is zeker en vast krachtig genoeg. Hoe kan ik dit probleem oplossen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 max payne 2 werkt niet bij op mijn pc. Ik krijg steeds het bericht "Max Payne 2 requires a directX 9.0 compatible display adaptor". Mijn pc heeft nochtans directx 9.0c geïnstalleerd staan en mijn grafische kaart is zeker en vast krachtig genoeg. Hoe kan ik dit probleem oplossen ? Probeer in eerste instantie de compatibiliteit eens te veranderen, dit schijnt een oplossing te zijn voor dit (vaakvoorkomende) probleem. Je klikt met je rechtermuisknop op de toepassing van Max Payne 2 en je kiest voor ‘Eigenschappen’. Vervolgens ga je in het nieuwe scherm naar het tabblad ‘Compatibiliteit’ en kies je bij ‘Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren’ voor Windows 98. Ik ben haast wel zeker dat je hem via deze manier kunt starten. Zo niet, laat het even weten. Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 bedankt , dit heeft inderdaad geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.