AMSTERDAM22 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Beste lezers, Heb pas (legaal) IL-2 Sturmovik gedownload. Omstreeks bij de 56% van de installatie kapt ie ermee. Hij heeft een missend bestand gedetecteerd. Misschien behoort het tot een cluster van bestandjes die geladen moet worden, dat weet ik niet. Het bestand heet: IL-2 Sturmovik Forgotten Battles\DISK1\Data11.cab. Het is zo jammer dat het de installatie om zoiets onbenulligs afbreekt! Kan iemand mij hiermee helpen. Misschien zit het in de 1 of andere patch die ik niet kan vinden. Het schijnt een mooi spel te zijn! Bedankt, Marc Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Beste lezers,Heb pas (legaal) IL-2 Sturmovik gedownload. Omstreeks bij de 56% van de installatie kapt ie ermee. Hij heeft een missend bestand gedetecteerd. Misschien behoort het tot een cluster van bestandjes die geladen moet worden, dat weet ik niet. Het bestand heet: IL-2 Sturmovik Forgotten Battles\DISK1\Data11.cab. Het is zo jammer dat het de installatie om zoiets onbenulligs afbreekt! Kan iemand mij hiermee helpen. Misschien zit het in de 1 of andere patch die ik niet kan vinden. Het schijnt een mooi spel te zijn! Bedankt, Marc Hey Marc, Heb je dit al bij meerdere games gehad of werken je andere games wel goed? Indien van niet, lees dan verder. Indien andere games ook vaak hier last van hebben meld het dan. Het lijkt erop dat het een fout is aan je cd-rom waardoor de installatie niet verder gaat. Je kunt eerst en vooral het eens zelf proberen op te lossen. Neemt een propere droge doek en ga zachtjes over de cd-rom om eventueel vuil of irritatie van stof te verwijderen. Probeer hierna nog eens te installeren. Indien het dan nog niet lukt raad ik aan met je kassabon terug naar de winkel te gaan vanwaar je de CD-Rom gekocht hebt om deze eventueel terug in te ruilen of een nieuwe te krijgen. Ik hoop dat je snel het spel weer kunt spelen Marc Reageren
AMSTERDAM22 Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Bedankt voor je reactie. Tsja, heb al alle mogelijke middelen gebruikt om te cleanen. Ga wel naar de winkel terug. Kijken of er dan wat aan gedaan kan worden. Beste lezers,Heb pas (legaal) IL-2 Sturmovik gedownload. Omstreeks bij de 56% van de installatie kapt ie ermee. Hij heeft een missend bestand gedetecteerd. Misschien behoort het tot een cluster van bestandjes die geladen moet worden, dat weet ik niet. Het bestand heet: IL-2 Sturmovik Forgotten Battles\DISK1\Data11.cab. Het is zo jammer dat het de installatie om zoiets onbenulligs afbreekt! Kan iemand mij hiermee helpen. Misschien zit het in de 1 of andere patch die ik niet kan vinden. Het schijnt een mooi spel te zijn! Bedankt, Marc Hey Marc, Heb je dit al bij meerdere games gehad of werken je andere games wel goed? Indien van niet, lees dan verder. Indien andere games ook vaak hier last van hebben meld het dan. Het lijkt erop dat het een fout is aan je cd-rom waardoor de installatie niet verder gaat. Je kunt eerst en vooral het eens zelf proberen op te lossen. Neemt een propere droge doek en ga zachtjes over de cd-rom om eventueel vuil of irritatie van stof te verwijderen. Probeer hierna nog eens te installeren. Indien het dan nog niet lukt raad ik aan met je kassabon terug naar de winkel te gaan vanwaar je de CD-Rom gekocht hebt om deze eventueel terug in te ruilen of een nieuwe te krijgen. Ik hoop dat je snel het spel weer kunt spelen Marc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.