Jump to content

Fly School

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe moet je bij de missie Learning to Fly de onderdelen halen zoals bijv. Circle Airstrip, want je komt daar niet omhoog om door die rondjes heen te zwiepen.

Geplaatst:

Waarschijnlijk vergeet je de wielen in te klappen van het vliegtuig, wat je met de submissie knop kunt doen. Op de PC is dat '2', op de PS2 en XBox weet ik dat niet zo snel. Het opstijgen doe je door naar beneden te wijzen met je joystick en op de PC met pijtje omlaag. Daarna gewoon sturen met de besturing zoals je gewend bent. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft iemand enig idee hoe je die school uit kunt spelen, want ik kan nu niet verder met de storyline en daar baal ik van :S.

Bewerkt: door Bling
Topics samengevoegd.
Geplaatst:
Heeft iemand enig idee hoe je die school uit kunt spelen, want ik kan nu niet verder met de storyline en daar baal ik van :S.

Misschien kom je verder door op >>deze<< pagina te kijken. Hier stat goede en duidelijke uitleg voor elk onderdeel. :)

Geplaatst:

Misschien kom je verder door op >>deze<< pagina te kijken. Hier stat goede en duidelijke uitleg voor elk onderdeel. :)

Gedaan, maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Ik haal het gewoon niet.. Zijndaar eigenlijk cheats vvoor?

Geplaatst:

Geef ons wat meer informatie, waar ben je met de Flying School? Waar heb je moeite mee?

Even over het algemeen heb ik wat tips:

Probeer je wielen altijd in te klappen als dat mogelijk is na het opstijgen.

Ga niet gelijk naar boven maar neem eerst een goede aanloop.

Als je met corona's moet werken, blijf in een rechte lijn vliegen.

Als je bij een corona bent kijk dan direct waar de volgende is, timing is vaak belangrijk.

Als je elke keer blijft oefenen en gewoon de tips van Wikigta gebruikt kom je er op een gegeven moment echt wel!

De meeste tips stonden op Wikigta maar wie weet heb je er wat aan..

Als het echt niet lukt kan je altijd nog een savegame plaatsen.

Geplaatst:
Geef ons wat meer informatie, waar ben je met de Flying School? Waar heb je moeite mee?

Even over het algemeen heb ik wat tips:

Probeer je wielen altijd in te klappen als dat mogelijk is na het opstijgen.

Ga niet gelijk naar boven maar neem eerst een goede aanloop.

Als je met corona's moet werken, blijf in een rechte lijn vliegen.

Als je bij een corona bent kijk dan direct waar de volgende is, timing is vaak belangrijk.

Als je elke keer blijft oefenen en gewoon de tips van Wikigta gebruikt kom je er op een gegeven moment echt wel!

De meeste tips stonden op Wikigta maar wie weet heb je er wat aan..

Als het echt niet lukt kan je altijd nog een savegame plaatsen.

Ik ben bij de missie: Circle Airstrip, maar je moet daar binnen 75 sec's zo'n rondje vliegen wat mij dus nooit lukt, maar ik heb het trouwens op de PS2 en niet op de PC dussz, die andere missies erna moet ik allemaal nog.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem trouwens ook op de PS2 maar het maakt niet zo veel uit voor de missie zelf. Als je veel oefent met het vliegen gaat het wel lukken. Ook zijn de tips van Wikigta erg handig maar je zegt dat je die al gelezen hebt. Het is echt belangrijk dat als je bij een corona bent je gelijk kijkt waar de volgende is en niet de verkeerde kant op gaat en weer moet veranderen.

Als je cheaten oke vind in jou Savegame kan je gerust een vliegtuig spawnen en wat oefenen. Ook kan je over het hek van het vliegveld klimmen en wat oefenen met hoog vliegen, opstijgen en rondjes vliegen.

Zoals ik eerder al had aangegeven als het echt niet mag lukken kan je Hier terecht.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Ik heb hem trouwens ook op de PS2 maar het maakt niet zo veel uit voor de missie zelf. Als je veel oefent met het vliegen gaat het wel lukken. Ook zijn de tips van Wikigta erg handig maar je zegt dat je die al gelezen hebt. Het is echt belangrijk dat als je bij een corona bent je gelijk kijkt waar de volgende is en niet de verkeerde kant op gaat en weer moet veranderen.

Als je cheaten oke vind in jou Savegame kan je gerust een vliegtuig spawnen en wat oefenen. Ook kan je over het hek van het vliegveld klimmen en wat oefenen met hoog vliegen, opstijgen en rondjes vliegen.

Zoals ik eerder al had aangegeven als het echt niet mag lukken kan je Hier terecht.

Maar kun je ook Savegame op je PS2 doen dan? Ik kan hem nog steeds niet met die missie, want ik kom altijd op boven de 2 min uit terwijl ik er 75 sec's over mag doen .

Geplaatst:

Helemaal vergeten dat je PS2 had, beetje dom van mij. Er is een speciaal topic over PS2 Savegames, deze kun je

hier vinden, uiteraard met uitleg ;)

Geplaatst:
Helemaal vergeten dat je PS2 had, beetje dom van mij. Er is een speciaal topic over PS2 Savegames, deze kun je

hier vinden, uiteraard met uitleg ;)

Maar nog 1 vraagje: Heb je msn of xfire? want dan kan ik zo wat sneller met jou praten:D

>>> Door Bling: Voor dit soort vragen kun je beter de PB-functie even gebruiken. <<<

Geplaatst:

Ja, dat kan best, maar dat heb ik nu ook geprobeerd, maar ik haal hem gewoon echt niet. Ik snap er niks van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...