Tmzom Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 HEej.... Ik heb nu een missie 'home invasion' waar je minimaal 3 pakken (guns) uit iemands huis moet jatten, maar hoe zacht ik ook loop, het balkje schiet bijna altijd bijna helemaal vol en die ouwe ***^(@#^#(*&@ komt naar benede.... MIssie Faled Kan iemand mij helpe:)>? Zou fijn zijn:) Laterzzzz Tmzom Reageren
ralf1 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 wazig, je moet het echt heel stilletjes doen en niet te dich bij die kamer gaan waar die freak ligt te pitten. anders zou ik ook geen tips hebben. Reageren
Zapp Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Je linker analoge stick echt maar of 2 milimeter naar boven doen en dan met de rechter draaien. Als je geluids-balkje dan toch omhoog gaat stil blijven staan tot hetweer leeg is. Reageren
gta SA fan Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 ben je dik want als je dik ben dan stamp je harder had ik ok k ben toen gaan afvallen toen lukten het wel en de goude tip super stil wapen nemen en egt super super stil lopen nou alsjeblieft Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Je moet wel op R3 duwen voor je te bukken he anders gaat het niet Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Misssie is gelukt.... Dus Moderators: close de topic maar Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 'k heb al twee keer met die missie gehad dat er maar 2 kisten in het huis te vinden waren...... Ronduit waardeloos. Telkens het krat op de helft van de trap die weg was...... Reageren
tonio Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 mischien liggen ze dan ergens anders in het huisje of een beetje om het huisje heen... om het spel niet te voorspelbaar te maken... Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Je moet wel op R3 duwen voor je te bukken he anders gaat het niet R3 is niet noodzakelijk maar je mag niet tegen de muren lopen... Reageren
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 ik heb die missie gewoon gehaald, heb er nooit problemen mee gehad. :lol: Reageren
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Eigenlijk is het ook niet moeilijk nee <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.