Jump to content

Inbreken

Recommended Posts

Geplaatst:
oke moet je persee een ski mask dragen?

Maar ze zeggen dat het niet in de kledingkast zit waar dan?

Zodra je de missie start zul je het masker op krijgen. ;)

Geplaatst:

oke :D

maar als ik hem krijg waar kan ik het het halen en dragen?

Geplaatst:

oke :D

maar als ik hem krijg waar kan ik het het halen en dragen?

Het Ski Mask zul je alleen dragen tijdens de burglary missies. Als je je kledingskast inloopt, of de missie beëindigt zul je het masker kwijtraken. :)

Geplaatst:
Zodra je in die bus stapt en de knop indrukt waarmee het start (R3 op de PS2) krijg je em gelijk op

oke maar ik heb gta al uitgespeeld op ps2 nu (voor 4e keer ofzo), dus kan ik die masker niet meer krijgen? :?

Geplaatst:
Zodra je in die bus stapt en de knop indrukt waarmee het start (R3 op de PS2) krijg je em gelijk op

oke maar ik heb gta al uitgespeeld op ps2 nu (voor 4e keer ofzo), dus kan ik die masker niet meer krijgen? :?

Je kan dit masker alleen verkrijgen tijdens het inbreken. Je zult hem nóóit in winkels of dergelijke vinden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan dit masker alleen verkrijgen tijdens het inbreken. Je zult hem nóóit in winkels of dergelijke vinden. ;)

Hmmm, volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dat masker kan bijhouden door tijdens de burglary missie naar de kapper te gaan en daar een ander kapsel te pakken.

Ik zal de bron even zoeken!

Keep mask after the burglary missions are done.

Start the burglary missions and park infront of a barber shop. Enter said shop and walk into the red circle to take a seat. Press X to view a haircut and wait until the time expires. Once the mission has ended press triangle and the barber will "put" the mask back on you. Now you may leave the barber shop with the mask on your face. Note: You may not change your clothes or die/ get busted the mask will disappear.

hier staat de originele site, ergens vanonder bij 'Glitches'

EDIT: Het is de PS2 versie, voor de duidelijkheid :clown:

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...