Jump to content

Wat zal er in de volgende GTA anders zijn ten opzichte van GTA IV?


BaasB

Recommended Posts

Om hieronder even een paar dingen te noemen:

- De setting is miami en de stad heet vice city, de stad zal echter veel realistischer en groter zijn dan het oorspronkelijke vice city.

- Je zal kunnen vliegen in vliegtuigen.

- De PC versie zal weeral later verschijnen dan de 360/PS3 versie.

- de naam zal zeker niet GTA V zijn...

- Waarschijnlijk kun je de hoofdpersoon, waar je mee loopt, je eigen gewenste look geven net als in saints row(2).

Verder kan ik zo even niks bedenken...

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het dan een soort stijl heeft van GTA Vice City, dus: palmbomen, zonnetje, mooie auto's en mooie vrouwen. :D

Ook denk ik dat de map weer groter en meer gedetailleerd wordt en ik weet zeker dat er weer vliegtuigen komen. :D

Edit:

^^Waaah

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het dan een soort stijl heeft van GTA Vice City, dus: palmbomen, zonnetje, mooie auto's en mooie vrouwen. :D

Ook denk ik dat de map weer groter en meer gedetailleerd wordt en ik weet zeker dat er weer vliegtuigen komen. :D

Edit:

^^Waaah

Dankje voor het min of meer herhalen van mijn post. :tu: Klasse!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het dan een soort stijl heeft van GTA Vice City, dus: palmbomen, zonnetje, mooie auto's en mooie vrouwen. :D

Ook denk ik dat de map weer groter en meer gedetailleerd wordt en ik weet zeker dat er weer vliegtuigen komen. :D

Ik zwijmel al weer helemaal weg bij de gedachte. De next-generation mogelijkheden combineren met de sfeer van GTA Vice City! Dat zou echt fantastisch zijn.

Ik denk dat de GTA na GTA IV:

  • Minder grauw wordt
  • Ook in het heden afspeelt, in ieder geval niet in de toekomst
  • Weer gewoon een Amerikaan
  • Geen gangs, bendes of die shit, maar gewoon wat rijke bazen van een bedrijf dat in de misdaad zit
  • Geen über imperium, maar ik denk wel dat je na een tijdje je moet concentreren op het onderhouden van je banden met andere boefjes, en met je connecties met corupte politieagenten en politici
  • Ik hoop dat je de baas kan worden van een club ofzo
  • En natuurlijk wat nieuwe technische snufjes zoals klim mogelijkheden, vecht mogelijkheden, en heel goed je mensen onder je kunnen doorgeven wat ze moeten doen _O_ Want dat is al heel vaak niet goed gelukt in een game.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende Gta zal in Miami afspelen, de stad heet dan wel natuurlijk Vice City.

Dat denk ik omdat er nu al redelijk veel verwijzingen zijn in Gta IV over Vice City.

Maar wel dat de stad dan veel realistischer en groter word, en bovendien en totaal nieuw verhaal. :bier:

Als Vice City is geweest gaat Rockstar verder met San Andreas in een nieuw jasje steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...