Donald F. Duck Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik krijg soms een raar telefoontje met 'The cash is leaving Los Santos again.' Wat betekent dit telefoontje? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Dan moet je een coerrier onderscheppen en het geld van hem pakken, dat geld mag jij dan houden. Je kan dit natuurlijk accepteren of afwijzen, het is gewoon een extra zakcentje. Het is een tijdje geleden dus als ik het fout heb wilt iemand mij dan verbeteren. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Deze telefoontjes beteken dat er een Courier met geld vertrekt uit Los Santos. Je kan dan die courier gaan volgen en het geld stelen dat hij vervoert. Ergens hierboven las ik dat het gewoon een zakcentje was dat je knt verdienen. Je hebt de 2 couriers, Courier: Los Santos > Geld Courier: San Fierro > Drugs (ook wel zo: " The yay is leaving San Fierro again!") (Correct me if i'm wrong) Ook kan je zelf Courier zijn door naar de volgende plaatsen te gaan; Los Santos > Spring op de BMX die buiten Roboi's Food Mart in Commerce staat. Nu start je de Zijmissie. Dit is gelijkaardig aan de PizzaBoy in Vice City. Je beloning is een Asset van maximaal $2.000 na de voltooing van 4 levels. San Fierro > Spring op de Freeway die voor de Hippy Shopper in Queens staat. Je start opnieuw een gelijkaardige zijmissie maar nu in San Fierro. Beloning is een Asset van maximaal $2.000 na de 4 levels. Ten slotte ook nog Las Venturas > Spring op de Faggio die bij de Burger Shot in Las Venturas staat, nu begint de courier van Las Venturas. Beloning is een Asset van maximaal $2.000 na de 4 levels. Bewerkt: 16 februari 2008 door Ice Banana Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Bedankt! Edit: Ik heb de courier geprobeerd, maar ik heb een probleem en ik snap er iets niet aan. Het probleem is dat mijn wagen altijd kapot wordt geknald. Ook snap ik niet waarom er Grove members in die Patriot zitten die op me schieten. Bewerkt: 16 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Dat er andere Grove Members inzitten is wel een beetje te verklaren. In het begin van het spel meldt Sweet dat de Grove is opgesplitst in 3 groepen. The Orange Groves, Seville Boulevard en er was nog één, de naam weet ik niet meer. Tijdens verschillende missies keren de twee opgesplitste families zich tegen jou. Tijdens de courier missies waarmee je geld kunt onderscheppen ook. Het geld is overigens makkelijk te stelen. Pak een snelle en stevige wagen en beuk steeds tegen de Patriot aan. Geld valt eraf, oppakken en volgende pakje pakken. Als je alles hebt kun je weer verder. Edit@hieronder: Ik had al zo'n vermoeden.. Bedankt voor de toevoeging. Bewerkt: 17 februari 2008 door Donwell Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Dat er andere Grove Members inzitten is wel een beetje te verklaren. In het begin van het spel meldt Sweet dat de Grove is opgesplitst in 3 groepen. The Orange Groves, Seville Boulevard en er was nog één, de naam weet ik niet meer. Tijdens verschillende missies keren de twee opgesplitste families zich tegen jou. Tijdens de courier missies waarmee je geld kunt onderscheppen ook. Het geld is overigens makkelijk te stelen. Pak een snelle en stevige wagen en beuk steeds tegen de Patriot aan. Geld valt eraf, oppakken en volgende pakje pakken. Als je alles hebt kun je weer verder. De derde zijn de Temple Drive Families, alleen zijn die weer als Ballas verkleed. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Ok, maar welke auto kan ik dan gebruiken? Ik heb Infernus, Rancher en Linerunner geprobeerd en ze knallen die alle drie kapot. Ook wil ik nog weten of dit nodig is voor de 100%. Bewerkt: 17 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Je zou eigelijk elke auto kunnen gebruiken die snel en goede grip heeft. Je kan de buffelo gebruiken. De Missie is niet voor de 100% Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Dit is niet nodig voor de 100% (correct me if I'm wrong). Je kan het beste een Patriot of een ander zwaar voertuig gebruiken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Die couriermissies hebben te maken met de drugshandel tussen de Loco Syndicate in San Fierro en hun lid in Los Santos, Big Smoke. Die grove members zijn (volgens mij) gewoon aanhangers van Big Smoke en Ryder. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ok, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.