'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hallo ; Ik zou graag 2 scooters willen Modden maar als ik 1 doe op faggio en andere op pizzaboy .. een minibike (pizzaboy) Dan krijg ik dat niet .. alleen dat hij op de scooter zit zoals op een minibike Zou iemand me even kunnen uitleggen aub? Alvast bedankt , Reageren
sluipschutter Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 ik heb wat jij wil maar bij mij doet alles goed lees goed read me en verander alles wat der staat. ik laat je een plaatje zien dan ik ze alletwee heb Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Heb je ook een download Reageren
Donwell Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Dan krijg ik dat niet .. alleen dat hij op de scooter zit zoals op een minibike Dan heb je de handing.cfg niet aangepast. Zoals 'sluipschutter' al opmerkte moet je even de ReadMe openen en bekijken, als het goed is zul je daar een regel aantreffen die ervoor zorgt dat er bepaalde dingen aan het voertuig worden aangepast. Kopieer dat regeltje (zorg er wél voor dat de handing-regel is!) en open met kladblok het bestand handling.cfg. Deze kun je overigens vinden op het volgende pad; ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\ Daarna moet je in dat bestand de juiste regel zoeken (Ctrl + F) en vervang daarna het regeltje met de nieuwe. Succes.. Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ja okee , Maar waar kan ik Pizzaboy vinden? .. waar rijd die? Dan kan ik kijken of me is gelukt ?.. Bedankt alvast , Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Ja okee ,Maar waar kan ik Pizzaboy vinden? .. waar rijd die? Dan kan ik kijken of me is gelukt ?.. Bedankt alvast , De pizzaboy is een redelijk schaars vervoersmiddel, wat je nauwelijks ziet rijden en hij schijnt ook niet zo super veel te spawnen. Maar geen nood, in de MTL staat een tutorial van GTA_XP over het aanpassen van cargrp.dat en daarmee kan je bijvoorbeeld je homies of andere die scooter laten rijden Greetz P.s. Ik zoek voor de handigheid de link even op, een moment geduld Klikkie! Bewerkt: 19 februari 2008 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.