xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik heb nu studios gedownload maarik snap niet wat je moet drukken om een ped in een auto te laten stappen moet je daarvoor die janitor.txd in gta.3 doen ?????? en als dat niet moet wil je het dan zeggen Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Zoals er ook al in een eerder topic is gezegd, dat ReadMe biedt al vele extra hulp.. Ik weet niet zeker meer hoe die knoppen werken, maar als je een ped hebt en je hebt een wagen, dan moet je eerst [Ctrl] + [A] toepassen om het animatiepad te openen. Daarna moet je de nummer van de ped bovenin (1 voor ped 1, 2 voor ped 2, etc.) en indrukken. Naast de ReadMe zijn er ook nog aparte controlbestandjes die je alles nog snel uitleggen, de ReadMe is een heel stuk uitgebreider. Succes. Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Zoals er ook al in een eerder topic is gezegd, dat ReadMe biedt al vele extra hulp.. Ik weet niet zeker meer hoe die knoppen werken, maar als je een ped hebt en je hebt een wagen, dan moet je eerst [Ctrl] + [A] toepassen om het animatiepad te openen. Daarna moet je de nummer van de ped bovenin (1 voor ped 1, 2 voor ped 2, etc.) en indrukken. Naast de ReadMe zijn er ook nog aparte controlbestandjes die je alles nog snel uitleggen, de ReadMe is een heel stuk uitgebreider. Succes. alleeen het probleem IS ik snap die readme niet dit staat er = PED/CAR ANIMATION KEYS* (Use with a ped MODIFIER) INSERT + A = Switch Animation Engine On (no creation is allowed when this is on) DELETE + A = Switch Animation Engine Off (returns to creation mode - no animations allowed) PEDS 1-6 ANIMATIONS BANK KEYS PED MODIFIER + Q = Bank 1 - Basic 1 PED MODIFIER + W = Bank 2 - Basic 2 PED MODIFIER + E = Bank 3 - Basic 3 PED MODIFIER + R = Bank 4 - Fight PED MODIFIER + T = Bank 5 - Car PED MODIFIER + Y = Bank 6 PED MODIFIER + U = Bank 7 PED MODIFIER + I = Bank 8 PED MODIFIER + O = Bank 9 PED MODIFIER + P = Bank 10 maar wat moet je doen voor dat dat snap ik dus EchT niet Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Je moet gewoon de knoppen indrukken en klaar @_@ Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Je moet gewoon de knoppen indrukken en klaar @_@ ja welke knop is ped modifier!!!! Reageren
Donwell Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Als je logisch nadenkt, kun je makkelijk achterhalen dat met Ped Modifier het 'ID' van de ped wordt bedoelt, dat is volgens mij 1 t/m 8. Wil je dus iets doen met Ped 1, doe je '1 + [Commando]', etc. Mocht je trouwens een woord niet snappen, kun je het proberen te vertelen met deze vertaler. Let erop dat je geen hele zinnen vertaald, want dat gaat vaak gigantisch mis waardoor de hele zin door elkaar ligt en je er niets meer van snapt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.