Lennert Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik heb ergens gelezen dat als je de cheat van 'Alleen zeldzame snelle sportwagens' invoert je ook de hotknife tegen komt. Ik heb zo juist die cheat eens ingevoert maar ik kom geen hotknife tegen. Weet iemand waar de hotknife nu veel rijd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 In SF :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Ik heb ergens gelezen dat als je de cheat van 'Alleen zeldzame snelle sportwagens' invoert je ook de hotknife tegen komt. Ik heb zo juist die cheat eens ingevoert maar ik kom geen hotknife tegen. Weet iemand waar de hotknife nu veel rijd??? Hij rijdt gewoon in de stad rond. Er rijden ook meerde rare auto's zoals MR Whoopy en de Quadbike. En de Hotdog bus. En de Hotknive uiteraad. Ik heb de code in Los Santos gedaan en ik zag hem heel vaak rijden. Probeer ook eens de analog stick uit. Op bijna alle voertuigen ziiten Hydraulics op :lol: Als je de code hebt ingevoert. En je kunt hem ook bij de Rijschool in San Fiero vinden, maar.. Dan moet je wel alles goud hebben bij de Rijschool. Bewerkt: 24 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik kom hem vaak tegen bij de rijschool in san fiero. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Oke, ondertussen heb ik hem gevonden. Hij rijd zalig Er mag nu wel een slotje op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) waar rijden die Hot Dog bussen? dat gare ding zie k bijna nooit :o Bewerkt: 24 januari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Meestal staat er eentje bij de Burger Shot in SF. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Meestal staat er eentje bij de Burger Shot in SF. k thx k vind die dingen er echt lachen uitzien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Hotknife staat aan de driving school als je goud hebt behaald in het totaal. Op andere plekken heb ik hem nog nooit gezien. En de hotdog car staat ergens in de woestijn en van die gast kan je dan hot dogs kopen.Maar de exacte lokatie kan ik jammer genoeg niet geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 als je die code van sportwagen hebt edaan en dan gaa je ff rondrijden rij eens ver en van de plek waar je die cheat hebt gedaan en ji ziet die hotknife rijder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 als je die code van sportwagen hebt edaan en dan gaa je ff rondrijden rij eens ver en van de plek waar je die cheat hebt gedaan en ji ziet die hotknife rijder volgens mij heeft het er niet echt mee te maken dat als je ver van de plek gaat waar je die cheat deed dat je dan opeens een hotknife ziet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Hij rijdt gewoon in de stad rond.Er rijden ook meerde rare auto's zoals MR Whoopy en de Quadbike dat is de fun house cheat mazzeltje, hotknife zie je veel rijden met de funhouse cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 waar rijden die Hot Dog bussen? dat gare ding zie k bijna nooit :o er staat een hotdog bus in las venturas hier even een foto hij staat bij het rode stipje en er staat ook een mr whoope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja maar ook met de sportwagen chaet :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja dan staat die er ook maar dan op de weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.