wotski Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik had een vraag hoe je een S.W.A.T. busje kan krijgen of een FBI rancher Alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 De FBI Truck kun je niet krijgen in GTA San Andreas, maar met de Noobmode V2 wel. En met de carspawner kun je de FBI Truck ook spawnen, succes. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik had een vraag hoe je een S.W.A.T. busje kan krijgen of een FBI rancherAlvast bedankt Het S.W.A.T busje kun je krijgen door in de missie >>End of the Line<< het busje te stelen en hem dan in je garage zetten. Schiet hem kapot zodat het missie faalt en de garage zal sluiten. Doe de garage weer open en daar staat een S.W.A.T busje. Een andere manier is om ze te spawnen met een car spawner. >>hier<< vind je een carspawner. Na het downloaden uitpakken emt >>Winrar<<. Start SA op en laad je savegame. Ga terug naar je bureaublad en start de trainer en klik op ''Inject trainer into SA'' en daarna ''Launch Trainer''. Nu kun je een auto kiezen, waaronder ook deze 2, en kun je hem voor je spawnen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hij vraagt om een FBI rancher. Die is simpel. Zorg gewoon voor 5 sterren. Dan komen ze naar je toe. Als ze uitstappen moord ze dan uit en dan kun je in de Rancher en rij 'm dan naar een savehouse garage. Gooi 'm erin en save daarna. Dan ben je de 5 sterren kwijt maar heb jij nog steeds je Rancher. FBI Rancher pagina van WikiGTA.nl Reageren
Dastard Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hij vraagt om een FBI rancher. Die is simpel. Zorg gewoon voor 5 sterren. Dan komen ze naar je toe. Als ze uitstappen moord ze dan uit en dan kun je in de Rancher en rij 'm dan naar een savehouse garage. Gooi 'm erin en save daarna. Dan ben je de 5 sterren kwijt maar heb jij nog steeds je Rancher.FBI Rancher pagina van WikiGTA.nl Nog makkelijker, zorg voor 6 sterren, laat de politie naar "The Johnson House" komen in LS, ga naar binnen, save je spel ga naar buiten en je hebt de politie wagens voor je deur staan zonder sterren & politie Reageren
Marvin... Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Nog makkelijker, zorg voor 6 sterren, laat de politie naar "The Johnson House" komen in LS, ga naar binnen, save je spel ga naar buiten en je hebt de politie wagens voor je deur staan zonder sterren & politie Je moet geen 6 sterren politie achter je aan hebben want dan komen er natuurlijk geen FBI Ranchers meer!!! Je moet 5 sterren hebben voor een FBI Rancher . Reageren
smurfos55 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 als ik nu de carspawner nu download hoe kan ik het dan gebruiken voor gta san andreas op ps2?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 als ik nu de carspawner nu download hoe kan ik het dan gebruiken voor gta san andreas op ps2?? Dat gaat helaas niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.