-GoldWing- Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Hey, ik heb gister weer rollercoaster rycoon 3 uit de kast gehaald maar toen zag ik dat de cd spontaan was gebroken( ). Toen heb ik maar een no cd crack gedownload maar als ik iets wil bouwen dan krijg ik een foutmelding en wordt het spel soms afgesloten. Wat moet ik hier aan doen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Sorry maar we kunnen jou niet helpen. Je zei: Toen heb ik maar een no cd crack gedownload. Het is illegaal. Op Bol.com kost de normale maar €9.99 en de Deluxe €29.99. Bewerkt: 17 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja, maar ik heb het originele spel gekocht,dan mag het wel Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Oke, je hebt de orginele gehad maar heb toen alle bestanden van die oude CD op de nieuwe gedaan?? Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Sorry maar we kunnen jou niet helpen. Je zei: Toen heb ik maar een no cd crack gedownload. Het is illegaal. Niet te snel oordelen Gijsso. Een no co-crak is pas illegaal als de rest van de bestanden van het spel gedownload zijn. Als je gewoon het spel gekocht hebt in de winkel, en je gebruikt zo'n ding om je CDrom te sparen, is het niet illegaal. Maar omdat het vrijwel onmogenlijk is om te bewijzen dat je het spel ook daadwerkelijk gekocht hebt mogen we je niet helpen omdat er dus een kans is dat je het gedownload hebt, wat weer illegaal is. Over die foutmelding overigens: Dat zal wel komen door die no CD-crack. Edit: Hmm ik moet sneller leren typen... Bewerkt: 17 februari 2008 door Nickonly Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Sorry, ik dacht dat hij het spel had illegaal gedownload. maar dat is dus niet zo. Sorry Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb hier bewijs met m,n oude foto vanm,n pc spellencolectie: Reageren
ijscoman Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Heb je je versie wel geupdate ven rct3 ? Heb je xfire aan, want soms door dat xfire loopt rct3 ook vast en staat er , fout verzenden, niet verzenden. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Nee, ik heb geen geupdate versie van RCT 3, moet dat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.