dennis12345 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 heeey. ik heb nu gta san andreas op mijn laptop maar hij doet heel vaag,b hij geeft eerst 2x wit scherm aan en dan aat die naar het filmpje. als het filmje is afgelopen gaat hij weer na een witscherm en sluit dan af (hij gaat naar het bureaublad) hoe kan dit dit is mijn system 14.1 inch scherm 2200+ processor (tm xp athlon) 512 mb werkgeheugen 64 mb video kaart het is een laptop maar hoe kan dit nouw? alvast bedankt groetjes dennis Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Kijk eerst eens bij de systeemeisen, of je laptop het wel aan kan. Als ik het zo zie kan je laptop het net aan, maar ik kan ernaast zitten. Kijk voor de zekerheid even op CanURunIt. Het kan ook zijn dat er een fout in je SA installatie zit, of in de cd-rom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.