Jump to content

Gta Sa ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeiii jongens :eten: ik heb al gta best lang spel het bijna elkedag:D op de latop:P Maar boven is me pc helemaal gereset me geluids kaart deed het toen niet meer en gemaakt en me 3d kaar is nog niet ingestelt ofzo en nouw doet Gta het niet het gaat niet veder dan dat schrem van je ziet play game instal diretex 9.0 en links enzo.. wie kan me helpen !!!???

post-70790-1203242547.jpg

Bewerkt: door mickymous
Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp kom jij niet verder dan het menu van het opstartscherm (helemaal aan het begin) van San Andreas? (Met Readme, Links enz..)

Als je op Play GTA San Andreas klikt, werkt het dan gewoon niet? Komt er geen foutmelding of dergelijke?

Geplaatst:

Ja ik krijg geen error ofzo iets dan gaatie laden zie een cdje op me beeldscherm en daarna Doet ie nixs meer:(

Probeer het spel zoals Dastard al zei het opnieuw te installeren. Verwijderen kan via Start > Configuratie scherm > Software of gewoon Start > Alle programma's > Rockstargames > GTA San Andreas > Uninstall GTA San Andreas.

Met je videokaart snap ik ook niet echt. Heb je geprobeerd de nieuwste drivers voor je videokaart te installeren?

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Nee ik kan ook niet zien welke video kaart ik heb maar hij is wel 10x zo mooi dan Nvidia Geforce go 6100

Ik ga nu even unstaleren en da op nieuw instaleren

Geplaatst:
Nee ik kan ook niet zien welke video kaart ik heb maar hij is wel 10x zo mooi dan Nvidia Geforce go 6100

Ik ga nu even unstaleren en da op nieuw instaleren

Om te weten welke videokaart je hebt:

Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: DXDIAG > En dan effies wachten en klik dan op tabblad beeldscherm.

Daar zie je het.

Laat het weten als het opnieuw installeren werkt. :Y

Geplaatst:

N.v.t. = Niet van toepassing.

Dus bij naam staat er ''nvt'' etc?

videocardkh1.jpg

Als het zo is heb je geen videokaart, wat dan zeker het probleem is dat GTA niet opstart.

Geplaatst:

Ja staat nvt bij :puh: maar daar voor deedtie het perfect :D:( maar als er geen video kaart in me pc zit geeftie tog geen beeld? want kan gewoon alls doen behalven speltjes spelen :(

Ja staat nvt bij :puh: maar daar voor deedtie het perfect :D:( maar als er geen video kaart in me pc zit geeftie tog geen beeld? want kan gewoon alls doen behalven speltjes spelen :(

Klopt...

Ik heb even gegoogled voor je:

''Draait een PC ook zonder een videokaart?''

Antwoord:

''ja. een pc zal gewoon werken zonder videokaart, maar er moet dan een onboard kaart (een videochip op je moederbord, zodat je de beeldschermkabel op een poort op het moederbord kan aansluiten) in je computer zitten wil je beeld krijgen. zijn er geen videokaart en onboard kaart aanwezig, dan werkt je pc wel maar je zal geen beeld krijgen :)''

Bron

Sorry.. Ik hoop dat iemand anders met veel verstand van videokaarten je kan helpen aangezien ik niet weet hoe dit in elkaar zit. Ik heb zoiets nog nooit gezien. :S

Als andere spelletjes het niet doen, vrees ik wel dat er iets mis kan zijn met je videokaart. Tenzij je natuurlijk drivers installeert, maar dat gaat moeilijk als je niet weet wat de naam/merk is wat je videokaart..:( Ookal heb je een onboard videokaart, er moet staan hoe die heet..

Edit:

Probeer eens het programma Everest Home Edition te downloaden.. Misschien dat daar staat hoe je videokaart heet.

Link naar EHE:

http://www.downloadstad.nl/download/Everest_Home.html

Het kan ook aan je direct x liggen..

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...